HannuRöj skrev:😉
Frågade du om det går att betala klingorna då du hämtar sågen 😤 ?
Jag hade faktiskt tänkt be om att få klingorna uppsatta på samma faktura som för sågen. Men självklart så hade de inga klingor hemma så ”den gubben gick inte.”..🤥
HannuRöj skrev:😉
anersimyra skrev:HannuRöj skrev:😉
Jag hade faktiskt tänkt be om att få klingorna uppsatta på samma faktura som för sågen. Men självklart så hade de inga klingor hemma så ”den gubben gick inte.”..🤥
Odalbonden skrev:anersimyra skrev:HannuRöj skrev:😉
Utanför ämnet iofs,men frågar ändå. På gamla 550in finns det en plugg till dekompen (har beställt en sådan) Är det att rekommendera i stället för ventilen? Beställde även det gula luftfiltret (satt ett svart på) Är det gula tätare? Fanns även orange.
anersimyra skrev:Odalbonden skrev:anersimyra skrev:HannuRöj skrev:😉
Utanför ämnet iofs,men frågar ändå. På gamla 550in finns det en plugg till dekompen (har beställt en sådan) Är det att rekommendera i stället för ventilen? Beställde även det gula luftfiltret (satt ett svart på) Är det gula tätare? Fanns även orange.
Dekompventilen är ett helt onödigt tillbehör till en såpass liten såg som en 550 så det är bara att plugga..🙂👍och jag vill minnas att det tätaste filtret var just det gula.
Björn T skrev:Gula filtret är på 44 micron och svarta är på 80 micron. Så svart är tätast.
Odalbonden skrev:Björn T skrev:Gula filtret är på 44 micron och svarta är på 80 micron. Så svart är tätast.
Säker på det? Trodde högre tal=större porer.
Odalbonden skrev:Ingen som vet?Hittar inga bra sprängskisser.
anersimyra skrev:Odalbonden skrev:Ingen som vet?Hittar inga bra sprängskisser.
Den ska vara orienterad enligt bild..🙂👍