Alla ska ha ”underhållsfritt” underhållsfria fönster i aluminium, underhållsfria bänkskivor och bordsytor etc, när jag tänker efter känner jag ingen med massiv bänkskiva förutom mig själv, laminat, corian & på senare tid sten.
r93 skrev:Det är drygt 300k privata skogsägare i Sverige, 60% av dessa är inne på skogsforum en gång i månaden? Så kan det ju vara.
Torbjörn Johnsen skrev:Så tipset är, till alla som har råd: ägna våren åt att röja och plantera istället för att sälja timmer!
Contårta skrev:r93 skrev:Det är drygt 300k privata skogsägare i Sverige, 60% av dessa är inne på skogsforum en gång i månaden? Så kan det ju vara.
Det kan jag aldrig tro - med tanke på hur få, enskilda, användare som skriver i forumet. Om vi låste kontona för de femtio som postar flest inlägg här så känns det som att forumet skulle tappa väldigt mycket i fart.
r93 skrev:Contårta skrev:r93 skrev:Det är drygt 300k privata skogsägare i Sverige, 60% av dessa är inne på skogsforum en gång i månaden? Så kan det ju vara.
Det kan jag aldrig tro - med tanke på hur få, enskilda, användare som skriver i forumet. Om vi låste kontona för de femtio som postar flest inlägg här så känns det som att forumet skulle tappa väldigt mycket i fart.
Nä, det var ett svar till Torbjörn, han skrev ju att skogsforum har 300’000 unika läsare varje månad och 60% av dessa gissade han var skogsägare, jag skulle citerat, då hade det blivit klarare.
Mangan skrev:Om avverkningarna går för fullt, sågarna sågar för fullt och åkerierna kör för fullt, så finns det rundvirke tillräckligt och inget behov av att höja timmerpriset.
Än så länge...
Icegrip skrev:
Nä, det var ett svar till Torbjörn, han skrev ju att skogsforum har 300’000 unika läsare varje månad och 60% av dessa gissade han var skogsägare, jag skulle citerat, då hade det blivit klarare.