can skrev:Noke eg har lurt litt på er korleis eg skal komma meg ned i vekt sammtidig med at eg trene.
Men da er kanskje ikkje så stort problem, vektene eg trenar med er foreløpig lette og da totale volumet er og lite omfattande.
Skal jo berre ned noken få kg frå ca 90 til ca 85 så da er vel berre og eta litt mindre noken veker.
Kan nå begynna med og kutta ut alt av sjokolade, chips, brus, kaker samt oboy.
Er veldig glad i H mjølk med Oboy.
Får heller eta (litt) meir igjen når vektene forhåpentligvis blir tyngre og volumet blir litt meir omfattande, men ambisjonane er moderate.
Helst for og ha meir krefter i dagliglivet samt på arbeid og ikkje minst unngå skader.
Mettämies skrev:can skrev:Noke eg har lurt litt på er korleis eg skal komma meg ned i vekt sammtidig med at eg trene.
Men da er kanskje ikkje så stort problem, vektene eg trenar med er foreløpig lette og da totale volumet er og lite omfattande.
Skal jo berre ned noken få kg frå ca 90 til ca 85 så da er vel berre og eta litt mindre noken veker.
Kan nå begynna med og kutta ut alt av sjokolade, chips, brus, kaker samt oboy.
Er veldig glad i H mjølk med Oboy.
Får heller eta (litt) meir igjen når vektene forhåpentligvis blir tyngre og volumet blir litt meir omfattande, men ambisjonane er moderate.
Helst for og ha meir krefter i dagliglivet samt på arbeid og ikkje minst unngå skader.
Jag hade valt bort kakor och chips men fortsatt med oboy
Mangan skrev:Frågan är väl vilken tid du hade på Lidingöloppet...