halvproffs skrev:snurra skrev:En Rav4 och en Trejon Optimal, ligger i soffan och sparar lite đ
Vi Àr inne pÄ vÄr andra Rav4 och Àr mycket nöjda, framförallt pÄ vintern! Bra köp!
Blev en Hybrid AWD,
halvproffs skrev:snurra skrev:En Rav4 och en Trejon Optimal, ligger i soffan och sparar lite đ
Vi Àr inne pÄ vÄr andra Rav4 och Àr mycket nöjda, framförallt pÄ vintern! Bra köp!
Byggonomen skrev:Har köpt en begagnad Amarok men i vĂ€ldigt fint skick, vad har ni investerat i? Ăr det nĂ„gon som har nĂ„got roligt att dela med sig utav?
Byggonomen skrev:Dumt att kalla en bil en investering i vanliga fall hörde jag men det Àr det för mig. Köpte inte nÄgon dock ny den har ett par Är pÄ nacken men det har varit över förvÀntan och kommer tjÀna husse bra. Det Àr egentligen en lyxig bil pÄ insidan om man fÄr sÀga det och rejÀlt tilltagen fast utsidan ska det se arbetare ut sÄ man slipper förmÄnsskatts frÄgor och kan dra allt pÄ firman.
halvproffs skrev:Hur skulle ni gjort med bilen?
Förslag pÄ annan dragbil som klarar extrastor hÀsttransport.
KÀnns som vi Àr lite brÀnd pÄ Toyota.
axwell skrev:SvÄrt att rekommendera lÀmplig bilmodell utan att veta totalvikten pÄ "extrastor hÀsttransport" och vilka körkort ni har.
@halvproffshalvproffs skrev:Hur skulle ni gjort med bilen?
Förslag pÄ annan dragbil som klarar extrastor hÀsttransport.
KÀnns som vi Àr lite brÀnd pÄ Toyota.
Antar att 4wd Àr ett krav pga tungt hÀstslÀp.
Till min Skoda Kodiaq med lilla bensinmotorn fÄr slÀpet vÀga 2000kg lastat, med 2-liters motorerna 2500 kg.