tis 31 jul 2018, 07:32#519635
från början hade jag inte tänkt lagt in ett svar i den här tråden för man vet ju hur det blir. tjusningen ligger i frihetskänslan, man hör tom fåglarna sjunga när man kör. grannen sa åt mig ; starta bilen så jag får höra motorn; den går sa jag! Då lade han örat mot motorhuven. Ja ta mig fan sa han.
Solskenet kan du smörja dig mot eller ha keps oavsett vad du gör. Har inte märkt att lädret blir hett. Finns ju kyla i säten också.
Raggarna säger att det är bara gamla sura gubbar som inte tål drag och att det är dom som har rutor och spoiler uppkörda 😉 . Själv kör jag med rutor och vindavvisare uppkörda vid behov.
Hittills inte haft några björkfrön i bilen, inte någon annanstans heller Är vädret ostadigt då är taket på.
Inga problem att åka när det är kallt med värme på i bilen och stolarna och med påslagen värmefläkt i nackstöden.
Jag har då den förmågan att glädjas med andra om dom har köpt en sak dom är nöjd med. Synd att det ska finnas glädjedödare överallt som bara letar negativa saker och hittar dom inga så hittar dom väl på saker.
Det som inte kan lagas med silvertejp är inte värt att lagas