Skotare

Skotar jobb sökes

4 inlägg 2002 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skotar jobb sökes

Cay Häggblad  
#849422 Hej jag heter Cay Häggblad. Jag har läst i 1,5 år som skogsbrukstekniker. Är nu i slutet av min praktik hos Sveaskog. Det finns självklart goda referenser att få om praktiken. Kommer att ta studenten december 2024. Söker jobb som skotarförare runt om kring i Hälsingland. Jag har gått grundläggande utbildning och högskole utbildning i Alfta till på Skogstekniska.
Cv och intyg finns att få och även utbildnings intyg.
Nås på mail: cayh83@outlook.com eller på telefon 070-877 47 05 svarar jag inte så kan jag vara i radioskugga. Så skicka gärna ett sms så ringer jag upp så fort jag kan. Jag finns i Arbrå men öppen för förslag. 🚜

#Körning i skogen
#skotarföraresökes

Senast redigerad av Cay Häggblad tor 05 dec 2024, 21:14, redigerad totalt 6 gånger.

TS
Rottne skotare

Re: Skotar förare jobb sökes

hfab  
#849425 Vad har du gjort tidigare?

Användarvisningsbild

Cay Häggblad  
#849429 Jag har kört lastbil och olika maskiner som teleskoplastare hjullastare grävmaskin.

TS
Användarvisningsbild

Cay Häggblad  
hfab skrev:Vad har du gjort tidigare?

Jag har kört lastbil och olika maskiner som teleskoplastare hjullastare grävmaskin. Så jag är om skolad för att göra något annat roligt med maskiner. 🚜

TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Vreten skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).