ons 11 jan 2023, 11:54#788055
hei, har en Bruunett 678 F, s nr 1533, ca 1985 mod(?).
Prøver å få den i brukbar stand, men har utfordringar som eg håper forumet kan hjelpe med.
1. Parkeringsbrems. Bremseskive ser ut til å ha fått ein smell frå undersida (det er nesten ikkje klaring mellom skive og bunn / det ser ut som metallplata på undersida er inntrykk), slik at det er kast. Ser kastet når maskina går framover/bakover, då vandrer bremsekalipper fram og bak for å følle skiva). Korleis demontererar eg kassa der akselen for bremseskiva er festa? Det er ein del olje lekkasje som samlar seg opp under/ved bremsiskive, trur det er hydraul olje frå sving-sylender(e). Skal til å ta disse ut no.
2. Færdsbrems. Fyller på olje her, og pedal virker ok en stund, men så er olja borte. Ser ikkje lekkasje. Er det mulig å reparer dette uten å ta av boggier?
3. Sving-sylindere. Bakre bolter er to-delte, og dei ser ut til å "ete" seg nedover. Har dette problemet sammenheng med slakke (opp og ned) i leddet mellom traktor og vogn?
4. Ledd mellom traktor og vogn. Er det noe spesiellt å passe på når dette skal renoverast?
5. Cranab kran, front-stativ for klo. Etter mitt syn så vil det være bedre å lage et stativ slik at klo sitter på tvers framfor panser. Noen som har gjort liknande?
Har tatt av GV7'en for overhaling, og utskyt-sylinder. Bytta tettinger på nokre hjul, ny startmotor og bytta ut ein del brennte ledninger i dash-board.
Det finns vel ikkje verkstedshåndbok å kjøpe eller å kopiere?
Noen som har skjema for AC-unit
mvh johan