tis 13 jul 2010, 00:17#95982
totte skrev:och ang, renault : så har jag bara att säga "Re-na-ult 4 hjul och en bult" ![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
På detta yttrande har jag vissa synpunkter, som jag dock finner det lindrigast att inte uttrycka i offentligheten 😈 ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
"totte" och jag hade ett kort
![Call me :-c](./images/smilies/101.gif)
, och enligt min mening är vi överens om motorernas utveckling ! ..... men vi måste tillbaks till "tottes" ungdom och tänka tillbaks !
för det första !
det går ju icke att jämföra en "vanlig europeisk bil" med en riktig amerikapickis" .. det spelar ju liksom ingen roll ?
när bil nr1 har gått 20 000 mil ( har "totte" garanterat bytt ) är det ingen som vill ha den (det finns inga delar ens , det är en "miljöbil" ) .. och du kan ICKE laga den själv
bil nr . 2 har gått 25 000 mil snart .. (hade gått 21 000 mil ) vid affär , och efter en viss "vanvård" och en totalrenoverad , framaxel ca: 3500 sek så rullar det väl på till minst 40 000 mil UTAN ATT RÖRA MOTORN
Och jag kan säga att jag inte förespråkar på något vis att köpa en stor pickis från US och tro att man kan "åka gratis" , i det hela kan man säga att "mitt fynd" är minst sagt "unikt " och i från fall till fall ... så tänk först ... och kolla vad som gäller för körkort o.s.v ...
(dessutom är det alltiid roligt att bråka lite med totte , då vi ses och grlillar / tar en pilsner 17 / 7 "sommarträffen" )
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "