Alias har hjälp till i frågan tidigare.
Även du Blondin 750.
Blondin 750 skrev:@Alias har du möjlighet att mäta sömmen på din byxor och se att det stämmer måttet i tabellen. Det jag funderar på är om måttet i tabellen är måttet på benet eller måttet på sömmen. Jag är kanske trög men jag har aldrig riktigt funderat på vad måttangivelser på kläder avser men jag har någon gång konstaterat att det har rekomenderats att mäta på ett befintligt plagg som man har, och jämför man med att mäta omkretsen på bröstkorgen och omkretsen på en tröja tex så skiljer det ju ganska mycket.
Blondin 750 skrev:Tack Ent! 👍 En fråga till som dök upp, är det mudd/snölås och krok för att fästa i kängorna på modell Ventilation?
Blondin 750 skrev:@JensSkoog är det Timbermen sågskyddsbyxa du menar?
Camaro1969 skrev:jag tänkte nästan köpa ett par stihl xtreem, törs inte beställa pfanner oprovade då de kostar så pass mycket.
stihlbyxorna va grymt sköna, men frågan är hur länge de håller
Camaro1969 skrev:jag tänkte nästan köpa ett par stihl xtreem, törs inte beställa pfanner oprovade då de kostar så pass mycket.
Niking skrev:Camaro1969 skrev:jag tänkte nästan köpa ett par stihl xtreem, törs inte beställa pfanner oprovade då de kostar så pass mycket.
Tyvärr inte alls lika länge som de borde, med tanke på priset. 👎
Dock mycket sköna och behagliga. 👍
/Niklas