Joakim S skrev:Arvid0 skrev:Joakim S skrev:10 k (typ) människor samlar sig i Sthlm för en samlad protest mot vaxpass, och det mesta i MSM handlar om att NMR var representerade med 10 stk? medlemmar. Det var människor från precis alla slags kanter där. Jag såg en kommunistvänlig flagga där också.
Jag vill inte ha en politisk diskussion.
Hur många måste man vara i en grupp för att vara representerad? Hur många medlemmar har nmr?
Hur många skulle de ha varit för att kunna svara på min fråga?
"I och för sig var väl nazisterna representerade i antivaxx-demonstrationen i Stockholm igår. Undra om de känner sig som judarna i Nazityskland?
Jodå. De var säkert representerade.. Liksom alla andra sorters politiska åsikter. Jag såg en sosseflagga också. Tycker bara det är synd att MSM ska kasta skit på demon pga att ett fåtal i NMR var där. Saken är ju att alla enades i en fråga. Jag tror det var 5 stk olika fotbollsfirmor där, utan att det blev bråk mellan dem. De var där för samma sak. Att demonstrera mot vaxpass.
Jo men Janne drog liknelsen att han (som ovaccinerad) nästan känner sig som en jude som tvingas duscha (gasas underförstått) därför undrade jag om nazisterna i Antivaxx-protesterna kände sig som judar och att det i så fall hade varit lite lustigt.
Inte alla antivaxxare är nazister! Det trodde jag var underförstått.