Öppna kategorin

Coronavirus En informativ sida

1947 inlägg 184885 visningar 63 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Coronavirus En informativ sida

Arvid0  
Joakim S skrev:
Arvid0 skrev:
Joakim S skrev:10 k (typ) människor samlar sig i Sthlm för en samlad protest mot vaxpass, och det mesta i MSM handlar om att NMR var representerade med 10 stk? medlemmar. Det var människor från precis alla slags kanter där. Jag såg en kommunistvänlig flagga där också.

Jag vill inte ha en politisk diskussion.

Hur många måste man vara i en grupp för att vara representerad? Hur många medlemmar har nmr?

Hur många skulle de ha varit för att kunna svara på min fråga?

"I och för sig var väl nazisterna representerade i antivaxx-demonstrationen i Stockholm igår. Undra om de känner sig som judarna i Nazityskland?

Jodå. De var säkert representerade.. Liksom alla andra sorters politiska åsikter. Jag såg en sosseflagga också. Tycker bara det är synd att MSM ska kasta skit på demon pga att ett fåtal i NMR var där. Saken är ju att alla enades i en fråga. Jag tror det var 5 stk olika fotbollsfirmor där, utan att det blev bråk mellan dem. De var där för samma sak. Att demonstrera mot vaxpass.

Jo men Janne drog liknelsen att han (som ovaccinerad) nästan känner sig som en jude som tvingas duscha (gasas underförstått) därför undrade jag om nazisterna i Antivaxx-protesterna kände sig som judar och att det i så fall hade varit lite lustigt.

Inte alla antivaxxare är nazister! Det trodde jag var underförstått.

Elmia

isteskog  
#745175 Lika underförstått som att alla som var med på demonstrationen inte är antivaxxare, Arvid?

Användarvisningsbild

Arvid0  
isteskog skrev:Lika underförstått som att alla som var med på demonstrationen inte är antivaxxare, Arvid?

Jag förstår inte hur det omkullkastar min fråga/fundering. Är nazister för vaccin/vaccinationspass? Förklara gärna.

Användarvisningsbild

Joakim S  
Arvid0 skrev:
isteskog skrev:Lika underförstått som att alla som var med på demonstrationen inte är antivaxxare, Arvid?

Jag förstår inte hur det omkullkastar min fråga/fundering. Är nazister för vaccin/vaccinationspass? Förklara gärna.

De som var där var uppenbarligen mot vaxpass. Men alla är nog inte mot det. Det vore konstigt.

isteskog  
Arvid0 skrev:

Då får du fråga någon som är nazist! Den otäcka gruppen tillhör då inte jag...... 🤬

tallen100  
Arvid0 skrev:

😮 😮 😮
Är du på riktigt?
Har ingen aning om hur såna är funtade, men antar att även dom har olika åsikter till saker och ting bortsett från nazisteriet.
Senast redigerad av tallen100 mån 24 jan 2022, 22:05, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Arvid0  
isteskog skrev:
Arvid0 skrev:

Då får du fråga någon som är nazist! Den otäcka gruppen tillhör då inte jag...... 🤬

Jo det var ju en öppen fråga för +10 inlägg sedan. Men du var tvungen att ifrågasätta den.

Användarvisningsbild

anersimyra  
nilsszzon skrev:
anersimyra skrev:Angående NMR så har vi minst två av dessa gökar här på skogsforum. Förvånande, eller snarare korkat så använder de samma nicknamn på flera olika sajter och var lätta att känna igen..😅

varför är det korkat? skäms de för det eller hur menar du? byter du själv nick mellan varje forum / sida?

NMR slöddret skulle naturligtvis aldrig våga stå för sina åsikter på skogsforum. När de sen visar sitt rätta ansikte och framför sitt vidriga budskap och tror sig vara anonyma bakom ett nicknamn som de använder på andra fora så är det med förlov sagt riktigt korkat och då särskilt när man använder samma bilder på sina olika konton..🤡

nilsszzon  
#745192 vet inte varför de skulle lufta sina värdering här inne där vi diskuterar skogsfrågor, är nog mest din egna åsikt att just de inte vågar stå för sina åsikter osv....

Användarvisningsbild

anersimyra  
nilsszzon skrev:vet inte varför de skulle lufta sina värdering här inne där vi diskuterar skogsfrågor, är nog mest din egna åsikt att just de inte vågar stå för sina åsikter osv....

Du känner dig uppenbarligen provocerad av det jag skriver kring NMR.

nilsszzon  
#745196 jag gör ingen skillnad på nmr , militanta vänsterpartister , extrema miljöpartister och är helt säker på sådant folk med finns här inne...

Användarvisningsbild

anersimyra  
nilsszzon skrev:jag gör ingen skillnad på nmr , militanta vänsterpartister , extrema miljöpartister och är helt säker på sådant folk med finns här inne...

Det var tydligt att jag trampade på en öm tå
då jag nämnde just NMR..😛
Senast redigerad av anersimyra mån 24 jan 2022, 22:55, redigerad totalt 1 gång.

nilsszzon  
#745199 spelar ingen roll för min del =)

jannee  
#745277 En orsak till att jag i alla fall är något skeptisk mot vaccinet, men det är jag.
https://folketsradio.se/konsten-att-mis ... erkningar/

En jäkla effekt av att frugan fått Covid har drabbat MIG.
JAG?? ska nu laga (krydda) maten eftersom hennes smak och luktsinne är försvagat - borta.
Kommer att bli en fullständig katastrof!!!!!

Användarvisningsbild

anersimyra  
jannee skrev:En orsak till att jag i alla fall är något skeptisk mot vaccinet, men det är jag.
https://folketsradio.se/konsten-att-mis ... erkningar/

En jäkla effekt av att frugan fått Covid har drabbat MIG.
JAG?? ska nu laga (krydda) maten eftersom hennes smak och luktsinne är försvagat - borta.
Kommer att bli en fullständig katastrof!!!!!

Ett tips är att googla på denna Anette stahel och sen googla vidare på de organisationer som hon tillhör. På tex Facebook anger hon att hon arbetar som skogsarbetare och på en blåbärsodling..😅

Annons:
Farma LF8 Tour
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).