Frugan och jag reser till Miami beach för att titta på hästtävlingar där men också för att besöka olika attraktioner.
Tror nog att en del av er besökt jätteträdskogar och dessa vill vi gärna ha bilder från. Ös på nu med allt!
uffejohan skrev:Jag har varit runt en hel del i USA de senaste 15 åren, främst på västkusten men också i sydost. För de av er som är i Florida och tänker er lite sol och bad, kan jag rekommendera västkusten framför ost. Stränderna rund Sarasota, Anna Maria Island och Sanibel är några av de bästa jag har upplevt, enligt mitt tycke långt mycket bättre än det glammiga och glittriga Miami. Kritvit, mjäll sand och massor med små trevliga restauranger. Det ligger bl.a. en ute på en pir på Long Island som har magiska skaldjursrätter, denna har Guide Michelin missat[emoji57][emoji57]
Åker till Kalifornien om ett par veckor, varit där över 20 gånger och kan delge lite trevliga resmål framöver
när jag är tillbaka på svensk mark.
Önskar er alla fantastiska USA-resor!!
halvproffs skrev:Nu har vi fyllt i estaansökan. Puh, just nu känns det som en gång aldrig mer.