fre 17 aug 2018, 17:48#521745
Hej,
Ja, tyvärr är det så illa som det står här ovan.
Jag får inget gensvar från utvecklarna alls, men samtidigt kan jag inte slå på stora strumman heller och ta bort apparna, de används fortfarande, trots att de inte fungerar optimalt.
Ett jäkla aber det hela och här står vi och inte kan göra något.
Men som jag skrev ovan, under hela 2018 har jag jobbat hårt med att optimera Skogsforum för att bli en bra Webapp. Detta är nya tekniker som nu kommer starkt och de webbläsare som idag har fullt stöd är Chrome och Firefox. Vid nästa iOS uppdatering är förhoppningen också att Apple har hängt på med stöd för PWA som det heter, då ska det också fungera i Safari och Chrome för iOS.
Men vilket som så är Skogsforum riktigt snabbt i mobila webbläsare idag, och bättre ska det bli.
Vill man ha lite app-känsla så kan man använda sig av den nya "Aktiva trådar" sidan:
stream.php?search_id=active_topicsDen har bilder med i aktiva trådar och "oändligt" flöde så man slipper klicka på "Nästa". Ett steg i rätt riktning för mobiler tror jag! 👍
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!