Önskemål och feedback

Skogsforum appen

61 inlägg 6465 visningar 12 följer Svara, dela mm...  

Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.

Skapa gratiskontoLogga in

Skogsforum appen

mixter1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#508984Hej!
är det bara jag som har problem med skogsforum appen? senaste dagarna har forumet varit helt tomt om jag gått in via appen.

Viktig info 30 sept 2019:
De gamla apparna för Android och iOS fungerar inte längre. Den nya webappen fungerar dock och du "lägger till den på hemskärmen" genom att surfa till Skogsforum med en modern webbläsare såsom Chrome, Firefox, Safari mm.

TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforum appen

Fredrik Reuter  
#508990Android lr iOS?

hardman  
#508992Problem för mig med.
Android.

Eremiten 74  
#508993För mig så funkar appen bra. Jag har en android telefon.

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#508997Har ni senaste versionen? Gå in och kolla på Google Play. Finns en uppdatering så gör den.

Användarvisningsbild

mb-man  
#509006Funkar inte för mig heller! Blev så efter uppdateringen!

Användarvisningsbild

flötman  
#509007Har också android, appen ville inte ens öppna så jag fick radera och ladda in den på nytt, nu funkar det igen [emoji1]

#509009provade att ominstallera appen på min android telefon och nu fungerar några kattegorier. men på denna t.ex. står det inga resultat när jag försöker att öppna.

TS
Användarvisningsbild

Samlarn  
#509031Testade att ominstallera men inget var sig likt och inte fick jag det att funka , synd då besöksfrekvensen gått ner radikalt för mig.
När jag kör webbversionen så kommer jag alltid till sista inlägget och inte som tidigare i appen senaste av mig lästa inlägg. Så nu får man leta vart fan man va senast, dret.

Användarvisningsbild

mb-man  
#509070Jag ominstallerade och nu funkar det som det ska! [emoji106]

#509087Har gjort ett nytt försök i dag, och om jag ominstallerar appen fungerar den utan problem första gången jag öppnar den. det lustiga är att jag blir inloggad när jag installerar appen? om jag går in på appen efter några timmar kan jag inte se något, när jag öppnar appen får jag en fråga om jag vill logga in fast jag redan är inloggad, provar jag att logga in igen så går det inte. om jag loggar ut så kan jag inte logga in igen :???: så något konstigt är det.

TS
Användarvisningsbild

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#509141Vissa bilder visas fortfarande ej i appen, som t.ex. Palakangas bild i Vårrapporten 21/4 klockan 17.55, eller Dennis1982 bild i Dagens prestation 21/4 klockan 17-33.

Kör med Sony Xperia 3+.
/Niklas

källefall8  
#509155Med iPhone fungerar bilderna sporadiskt men oftast inte

Användarvisningsbild

Fredrik Reuter  
#509165Vad har du för mobil @mixter1 ?

Det kom ju en uppdatering förra veckan och genom ska det ha blivit bättre. Jag rapporterar om den bilder som inte visas.

Användarvisningsbild

skogsjan695xl  
#509175Får inte fram alla bilder jag heller med nya appen. Kör samsung s9

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).