sundelius skrev:Vi har faktiskt byggt lite idag mellan OS tittandet
Imorgon får jag tömma det vänstra facket i vagnslidret för takhöjden räcker inte till där skithuset står nu
Inget fuskbygge där inte! Ser bra ut.
sundelius skrev:Vi har faktiskt byggt lite idag mellan OS tittandet
Imorgon får jag tömma det vänstra facket i vagnslidret för takhöjden räcker inte till där skithuset står nu
alias skrev:sundelius skrev:Japp, Skogmas vedkamin. Har den i andra byssjan, stockhuset och tältet.
Enkel och prisvärd
Å jag som hade trott och hoppats på bergvärme...
MVH
Alias
JPW skrev:alias skrev:sundelius skrev:Japp, Skogmas vedkamin. Har den i andra byssjan, stockhuset och tältet.
Enkel och prisvärd
Å jag som hade trott och hoppats på bergvärme...
MVH
Alias
Biogas trodde jag...
sundelius skrev:Vi fick ihop de två kvarvarande väggarna idag innan vi frös för mycket om händer och fötter
Torbjörn Johnsen skrev:Sätter du i en riktig kamin i den där så kan du köra ner vagnen till sjön och ha den som bastu när det inte är huggarsäsong!
Brorsan skrev:Torbjörn Johnsen skrev:Sätter du i en riktig kamin i den där så kan du köra ner vagnen till sjön och ha den som bastu när det inte är huggarsäsong!
Det är så man bygger en avdragsgill bastu, Kalla den huggarkoja.
ananders skrev:sundelius skrev:Vi fick ihop de två kvarvarande väggarna idag innan vi frös för mycket om händer och fötter
Medhjälpare ser nöjd ut med vad han åstadkommit, hoppas arbetsledaren är lika nöjd för det borde han vara så långt.
sundelius skrev:Idag blev det fem takstolar.
Medhjälparen valde bio och kompis istället, vad ska det bli av dagens ungdom