Det är ledsamt hur "gammal" man än må vara
En BLÅ som dras av en RÖD 

Thunborg skrev:Nä du spindelnJag tycker Totte har rätt
Jag tycker också att tösen ska få va ledsen (en extra kram ikväll) och visst ska DU skaffa en ny åt henne
totte skrev:Allright, jag tolkade "tösen" lite fel där, men hur som haver så tycker jag nog att Thunborg har lite rätt, förresten så är det snart dags att börja leta hund nu, eller hur spindeln. Skit samma det är alltid lika taskigt när djuren går bort och alla måste väl hantera det på sitt sätt. Sköt om er!
"spindeln" skrev:totte skrev:Allright, jag tolkade "tösen" lite fel där, men hur som haver så tycker jag nog att Thunborg har lite rätt, förresten så är det snart dags att börja leta hund nu, eller hur spindeln. Skit samma det är alltid lika taskigt när djuren går bort och alla måste väl hantera det på sitt sätt. Sköt om er!
no hard feelings ! totte.. och nog är det dags att skaffa hund ....det finns lite att välja bland .. och planerade kullar av diverse fina stamtavlor o.s.v ... så det är "på gång" ..men den seriöse hundägaren hastar INTE ..utan planerar för ett gott liv ilag med hunden , och för att kunna dela så mye tid som möjligt med denna kamrat
![]()
.totte skrev:Tror jag på! Den som kände att den fick kontakt med dig och gillade dig den vill återknyta kontakten så fort den upptäcker att "den där trevlige" är tillbaka. Och den glömmer inte det sen, det sitter kvar på nåt sätt i minnet att du har förknippats med en angenäm upplevelse. Måhända den tycker att du luktar gott
.
Och alla hundar är ju individer, somliga har en starkare känsla för att knyta sociala kontakter än andra, och det här är ju ett fint test på det. Jag är säker på att du kommer att få en fin ny kompis när det blir dags!
.. nåå ..blev det nån pub? eller var det "strictly buisness" som gällde ?