Före och efter jobbet
Montera extraljus på bilen?
sön 24 jan 2016, 20:25#368244Angående kvalitet på LED så är VisionX det värsta (alltså bästa) som finns på marknaden. Dessvärre kostar dom därefter också.
sön 24 jan 2016, 22:00#368274Köpte två runda Led-extraljus på Swedol i höstas, märkta med deras eget fabrikat Award (har dock sett dem med andra märkningar också). De är på 60w och lyser jättebra, gav runt 7-800 kr styck på kampanj. Nackdelen är kanske att jag tror de bara finns med kort och bred ljusbild. Beror på vad för slags vägar man oftast åker på också tycker jag, är det mycket mindre landsvägar har man inte jättestor nytta av att ljusen lyser en kilometer långt.
sön 24 jan 2016, 22:15#368282
VisionX är absolut värst när det kommer till priset, och betalar man tillräckligt mycket så brukar man vara nöjd.
Placebo.
Tjita1 skrev:Angående kvalitet på LED så är VisionX det värsta (alltså bästa) som finns på marknaden. Dessvärre kostar dom därefter också.
VisionX är absolut värst när det kommer till priset, och betalar man tillräckligt mycket så brukar man vara nöjd.
mån 25 jan 2016, 00:18#368316På Jeepen gick det att dra på innerskärmen sen upp under glaset på A-stolpen och sen inne i railen, var bara
att borra ett hål i railens nedre del och ta upp kabeln där, ovanligt enkelt.
att borra ett hål i railens nedre del och ta upp kabeln där, ovanligt enkelt.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
mån 25 jan 2016, 09:58#368329
Har en ramp på taket och kablarna drog jag genom krympslang, satte sedan fast den på taket med små självhäftande buntbandshållare ner till rutan, sedan längs med rutlisten ner under en plastkåpa och vidare in under huven.
Axl skrev:Kanske har framgår någonstans på de tidigare 11 sidorna men i alla fall... Var har ni som satt extraljusen på taket dragit in kablarna? (frågan gäller personbil)
Har en ramp på taket och kablarna drog jag genom krympslang, satte sedan fast den på taket med små självhäftande buntbandshållare ner till rutan, sedan längs med rutlisten ner under en plastkåpa och vidare in under huven.
mån 25 jan 2016, 10:59#368334Ser ut såhär
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
mån 25 jan 2016, 15:29#368352
Ha ha, jag har Vison X på min takramp, men inte f-n är det placebo - det är brutalt bra ljus.
Kse skrev:Tjita1 skrev:Angående kvalitet på LED så är VisionX det värsta (alltså bästa) som finns på marknaden. Dessvärre kostar dom därefter också.
VisionX är absolut värst när det kommer till priset, och betalar man tillräckligt mycket så brukar man vara nöjd.Placebo.
Ha ha, jag har Vison X på min takramp, men inte f-n är det placebo - det är brutalt bra ljus.
ons 10 aug 2016, 17:05#402828Nu fick jag ljusrampen monterad på cr-v bara elen att koppla då ännu och sedan se hur den lyser. Rampen är av märket strand
Skapa konto
Skapa konto
fre 05 maj 2017, 22:20#453917Bytte ljusrampen förra helgen, den jag hade var tämligen dassig med fukt innanför glaset och lacksläpp. Ett mail till firman jag köpte ifrån så kunde jag hämta ut en ny.
Men man tycker ju att den borde hålla längre än ett år. Visionx.
Skapa konto
Men man tycker ju att den borde hålla längre än ett år. Visionx.
Skapa konto
"Du kan ta smålänningen ur Småland men aldrig Småland ur smålänningen"

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).