machonisti skrev:Har ingen gjort bort sig sen nyår?
zeetorg skrev:Jag tror att "anersimyra" får anordna en dator och skrivarkurs för att lära ut sina något udda teknikupplevelser.
Tosca skrev:En sekreterare kanske skulle fylla sin plats?
Många sopnedkastsköp som skulle överleva då också tror jag.
Hema skrev:Nästa gång det sker, försök att räkna till tio först..
Hema skrev:Haha påminner en gång när jag slog näven i ett träd (för att jag tänkte avreagera mig) o bröt ett ben i handen. Efter denna händelse stod alltid lillebrorsan där varje gång man blev lite irriterad o frågade om jag skulle slå näven i något..
Några år senare slog han näven i en dörrpost och bröt även han samma ben. Och från den dagen har han aldrig sagt ett ljud om detta...
Slutligen har vi också en kusin som har brutit samma ben... Men nu måste det ju låta som om vi har svårt att kontrollera vårt humör, men detta är mer eller mindre engångshändelser
Till er som inte har testat på detta, så kan jag bara säga att det är inte värt det.
totte skrev:Kommer att tänka på en man som hette Oskar, han hade ett riktigt hett temperament. Oskar försökte en gång att spänna ekrarna på sitt cykelhjul. Ni som gjort det nån gång vet att det är ett rätt gnetigt jobb där det gäller att ta det väldigt metodiskt och lugnt. Det gjorde inte Oskar och än mindre efter hand som hjulet blev mer och mer vint. Det hela slutade med att han slog hjulet i lagårdsväggen så det sluligen vek ihop sig, sen slet han upp en vinbärsbuske och kastade över taket.