Senast redigerad av Fredrik Reuter sön 18 jan 2015, 21:49, redigerad totalt 1 gång.Anledning: Fixat videolänk
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
Röjkvist skrev:Det kommer att bli ökande kostnader för bolag och enteprenörer för att återställa markskador.
Klargplutte skrev:Röjkvist skrev:Det kommer att bli ökande kostnader för bolag och enteprenörer för att återställa markskador.
Gör man sånt där nere???Skulle nog bara leda till att markägare med dålig bärighet får sälja billigt eller inte alls.
Tycker det ser värre ut än det är , om det är basvägen efter 20lass så ser jag inte problemet men om varje väg ser ut så där efter ett lass två så skulle man ju bli bedrövad.
smaland skrev:Allvarligt. Tycker ni att det ser då farligt ut? Han var ju nere på botten, alltså blir det inte värre. Har kört avverkningar där man gått på bukplåten om inte hela vägen så i stora delar. Just nu så står jag med min maskin just pga. allt s*t*ns regn. Men det får vara betydligt värre än på filmen för att man ska stoppa. Så är verkligheten. Iaf hos oss.