Jesper skrev:Biltemas grejor med 10 års garanti är mycket prisvärda!
Har använt deras hylsnyckelsats för 1199:- väldigt mycket, är mkt nöjd med den. De saker som vi har dragit sönder har vi fått nya på garantin utan en enda fråga. Lilla spärrskaftet ett par ggr, ledhylsan och ett dragskaft tror jag vi har haft sönder hittills.
mrlynx skrev:Lindströms sidavbitare är otroligt fina och tål nästan vad som helst.
Kse skrev:Köpte just ett sånt skåp för nån vecka sen.
Tycker det var bra grejer för det priset, men då är jag ju bara hobbymekare.
Vad är det som du inte gillar med AmPro?
Slurfi skrev:Kse skrev:Köpte just ett sånt skåp för nån vecka sen.
Hemma är jag ju hobbymekare jag med, men kanske vanans makt gör att jag inte till fullo
kom överens med Am-Pro och priset är ju rätt så jag har inget bra svar.
Hade jag haft ett sånt skåp skulle jag ta ur plastinsatserna och sätta en gummiduk i botten
och låta verktygen ligga löst på den i lådorna.
Som nämnts så ger inte tängerna nån kvalitetskänsla heller, men det är ju en bra grundsats
som man kan piffa upp efter behag och eftersom man har råd.
Slurfi skrev:Kse skrev:Köpte just ett sånt skåp för nån vecka sen.
Hemma är jag ju hobbymekare jag med, men kanske vanans makt gör att jag inte till fullo
kom överens med Am-Pro och priset är ju rätt så jag har inget bra svar.
Hade jag haft ett sånt skåp skulle jag ta ur plastinsatserna och sätta en gummiduk i botten
och låta verktygen ligga löst på den i lådorna.
Som nämnts så ger inte tängerna nån kvalitetskänsla heller, men det är ju en bra grundsats
som man kan piffa upp efter behag och eftersom man har råd.
Mangan skrev:mrlynx skrev:Lindströms sidavbitare är otroligt fina och tål nästan vad som helst.
Lindströms är bra grejer, vi använde deras elektroniktänger för att klippa av tråd med runt 0,5mm diameter. Inga problem.
Trodde jag skulle bli hudflängd när jag nämnde Biltema, men det blev inget av det tydligen...