http://www.casekk.com/
Är någon intresserad kan jag återkomma med utfall när jag fått hem mitt?
TheJo skrev:Förstår inte hur man lyckas ha sönder så många telefoner. Har inte behövt göra något byte pga trasig telefon öht.
Tycker inte jag är särskilt försiktig heller. Har inte använt skal/skyddsglas tidigare. Till nuvarande Z3 köpte jag skyddsglas, och ett skal från ROCK, och den är fin fortfarande.
Seb macahan skrev:TheJo skrev:Förstår inte hur man lyckas ha sönder så många telefoner. Har inte behövt göra något byte pga trasig telefon öht.
Tycker inte jag är särskilt försiktig heller. Har inte använt skal/skyddsglas tidigare. Till nuvarande Z3 köpte jag skyddsglas, och ett skal från ROCK, och den är fin fortfarande.
En förklaring som kan vara svaret är hur ofta man använder telefonen. Min telefon ringer i bland 50ggr/dag och det är inte ovanligt med upp till 60-70 samtal på en dag. Då ökar riskerna för att man ska tappa den eller något annat. Får bara telefon ligga i en ficka och tas upp vid raster och annat så klarar dom sig nog bättre. Eller är jag extremt slarvig med mina telefoner.