Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Fiat 70-90
Patu 400
Hakka Pilke 1x37 tr
rormok skrev:Provade även kängor som verkade sköna men fanns inte i min storlek köper kanske dom när dom kommer i min storlek ,det var en ny Husqvarna modell som bara kostade 1600!
rormok skrev:Jag fick betala 3200 för byxorna, Kängorna verkade sköna men skall kolla på alternativ om kvalitén inte är bra. Jag använder alltid stövlar har aldrig haft kängor förut men eftersom nya byxorna är trånga nertill och bökiga att få över stövlarna funderade jag på att köpa .
ananders skrev:rormok skrev:Jag fick betala 3200 för byxorna, Kängorna verkade sköna men skall kolla på alternativ om kvalitén inte är bra. Jag använder alltid stövlar har aldrig haft kängor förut men eftersom nya byxorna är trånga nertill och bökiga att få över stövlarna funderade jag på att köpa .
Herre gud var de så dyra, undra hur mycket jackan i samma serie kostar och undra hur chefen reagerade när han fick fakturan på byxorna och jackan .