sön 19 mar 2017, 00:42#445680
Svängde förbi Ford-handlaren idag igen, med frun. Så nu är det ändring i specen. Varianter av extended cab föll bort direkt, full crew cab skall det vara. Handlaren gned händerna, "vi fick in 15 nya bilar i morse och med dem en som skulle passa er perfekt, en crew cab med långa flaket!"
Men jag vet inte, den blir ordentligt lång. In hade också kommit en svart Crew Cab Sport med kort flak, rätt läcker utan krom.
Slurfi skrev:Jag undrar om du eg måste gå upp en tyngdklass till trekvarttonnaren 2500
och då kolla på en Work Truck med Double Cab och 8 fots flaket, enligt bifogad bild?
V6 må leverera hästar men de är iskalla på begmarknaden.
De är bra mycket större än "halvtonnarna", som redan de är stora. Och säkert 20k$ dyrare.
Hann inom RAM handlaren med och provade både 3.6 Pentastar V6 och 5.7 Hemi V8. Båda med 8-växlad automat. Måste säga att sexan imponerade. Skön gång och fullt tillräckligt med kraft. Hemi V8'an är såklart starkare och snabbare men inte "bättre"? Annars väldigt skön gång i RAM! Bäst vägegenskaper av alla de jag testat tror jag. Är det för de har spiralfjädrar bak då alla de ndra har bladfjädrar? Blev imponerad av RAM, också billigast (mest rabatt, ca 13000CAD). Men looken? Tyvärr inga foton därifrån.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto