Skogsarbete

Skördarförare Rottne H8

9 inlägg 4693 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skördarförare Rottne H8

masterchief  
#93478 Jag söker en förare till en Rottne H8 som gått 1400timmar.
Arbetstiderna är mestadels skiftkörning, men en del 12timmar överlappande kan förekomma.
Meriterande är skördarvana, skogbruksskola, grönt kort mm, men viktigast av allt är ett brinnande intresse för skogen och jobbet.
Arbetsområdet är i huvudsak Östergötland med tyngdpunkt söder om Åtvidaberg.
För mer information så nås jag på telefonnr 070-6587175, helst dagtid i veckorna 8)
/Ferdinand



   TS
Avatar Fallback

Re: Skördarförare Rottne H8

svensson632  
#93689 hejsan jag har ett stort intresse av att arbeta med masiner har arbetat inom lantbruk i ca 5 år innan och kört dom flesta maskiner ifrån traktor till grävmaskin men tyvärr ingen skördare men skulle gärna vilja få arbeta med det.

Användarvisningsbild

Re: Skördarförare Rottne H8

masterchief  
#93695
svensson632 skrev:hejsan jag har ett stort intresse av att arbeta med masiner har arbetat inom lantbruk i ca 5 år innan och kört dom flesta maskiner ifrån traktor till grävmaskin men tyvärr ingen skördare men skulle gärna vilja få arbeta med det.

Du är så välkommen att slå mig en signal 8)

   TS
Avatar Fallback

Re: Skördarförare Rottne H8

svensson632  
#93722 det ska jag göra glömde säga med att jag bor i värnamo 7 mil söder om jönköping

Avatar Fallback

Re: Skördarförare Rottne H8

zakki  
#94552 Hej är en 43 år och arbetar i dag som timmerbilschaufför har tidigare arbetat som skotarförare har guldkort och grönt kort inte så mycket vana av skördare i full produktion ett brinnande intresse för maskiner och skog rep och svetskunnig kan de va något?tel0733-220873.

Användarvisningsbild

Re: Skördarförare Rottne H8

masterchief  
#94680
zakki skrev:Hej är en 43 år och arbetar i dag som timmerbilschaufför har tidigare arbetat som skotarförare har guldkort och grönt kort inte så mycket vana av skördare i full produktion ett brinnande intresse för maskiner och skog rep och svetskunnig kan de va något?tel0733-220873.

Jag slår en pling under morgondagen 8)

   TS
Avatar Fallback

Re: Skördarförare Rottne H8

Axl  
#94771 Intressant med en så öppen rekrytering...

Avatar Fallback

Re: Skördarförare Rottne H8

svensson632  
#97996 fått tag på någon förare?

Användarvisningsbild

Re: Skördarförare Rottne H8

masterchief  
#98004 Har viss glömt att skriva att tjänsten är tillsatt :oops:
Den nya börjar på måndag.....

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).