SKOGSFORUM ARTIKEL 

Motorsåg och handhållet

Husqvarna X-cut - ny sågkedja från ny fabrik

531 inlägg 193959 visningar 64 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Husqvarna X-cut - ny sågkedja från ny fabrik

JensSkoog  
can skrev:
Motorsågsturken skrev:Är det någon som har provat både c85 och s85 till större sågar som har några bra synpunkter, kör själv med c85 på en 572 xpg dagligen men undrar om det är värt att gå över till s85.

Ja, eg har opparbeida meg den store erfaringa av i dag! Brukte ei 560 xp med 16’’ 3/8 C85 kjede for og fella og kvista grove sitkagreiner. Samt litt kapping. Veit ikkje kva som er problemet med filinga mi av stihl sit RS pro kjede som eg har brukt i det siste men det manglar det siste viktige for og bita heilt skikkelig. 560 saga var iverfall ei fryd og saga med med dette kjedet her gjekk som ein leik einaste at saga er litt tung for meg.

Enligt vad jag har erfart så är Stihlkedjan lite för hård, så om man ska tillräckligt bett i den så får ma slipa. Filen duger bara inte 🤬

Husqvarna motorsågar

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#859996 Dei er harde som hodn som me seier så no skal eg teste ut Husqvarna sitt C33 på ei 261 i staden for RS pro. Eg må berre få det fyrst, i mellomtida brukar eg 560 og C85. Leste litt her no, @Tor R ser du har kjøpt deg både C33&C35 har du fått brukt dei noko og fått litt erfaring med dei? Einaste forskjellen er vel 1,3 vs 1,5 mm sporbredde.

#860854 Eg har prøvd sjølv idag ikkje så lenge då men lenge nok. Harde er dei stihl kjedene især RS pro men foreløpig helde eg ein knapp på det og picco super føre C33. Det som gjere at C33 skjere litt seinare er vel det tjukkare sporet vil eg tru men har ikkje kontrollmålt bredda på sporet då men vil tru det er slik i og med at det ikkje er pixel. Dette er på stihl 261, 16’’.

Tor R  
can skrev:Dei er harde som hodn som me seier så no skal eg teste ut Husqvarna sitt C33 på ei 261 i staden for RS pro. Eg må berre få det fyrst, i mellomtida brukar eg 560 og C85. Leste litt her no, @Tor R ser du har kjøpt deg både C33&C35 har du fått brukt dei noko og fått litt erfaring med dei? Einaste forskjellen er vel 1,3 vs 1,5 mm sporbredde.
Jeg har ikke fått brukt de enda, litt tidlig å begynne vedhogsten her i Sør Norge.
Tanna ser ut til å være lik mellom C33 og C35, dvs liknende som når de hadde LPX 20 og 21.

#860871 Ok, dumt dei ikkje laga pixel spør du meg, var mjukare og fila enn RS pro tanna.

Användarvisningsbild

Williamm  
#862516 Jag testade c85 på min 550mk2 i går 16" 7kugs 3/8 vilket var nästan samma diameter som 8kuggs 325 så kedjehastigheten bör vara samma.

Den orkar det ok men. jag tycker den går snabbare med 8kuggs 325, 3/8 drar nog för mycket effekt.
Efter som den inte orkar med och stannar så fort det nyper lite så blir det ingen fördel med 3/8 jämfört med 325.
Jag kvistar fortare med 562:an och 18", då kan men också ta två kvistar åt gången...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).