Odalbonden skrev:JensSkoog skrev:1,5 kg om jag inte ser fel - märks gott genom en dag.
Ja, till och med 0.5kg är en fullt kännbar viktökning på en motorsåg.Jag har vägt en statorspole (G) till 90gram,så den tar jag bort.Magnetringen i svänghjulet får sitta kvar.Vägde bara 30 gram.
JensSkoog skrev:Odalbonden skrev:JensSkoog skrev:1,5 kg om jag inte ser fel - märks gott genom en dag.
Ja, till och med 0.5kg är en fullt kännbar viktökning på en motorsåg.Jag har vägt en statorspole (G) till 90gram,så den tar jag bort.Magnetringen i svänghjulet får sitta kvar.Vägde bara 30 gram.
Men, hur tedde sig sågen då, undrar jag?
Har du en bild på det?
can skrev:Trur ikkje det går og kjøre .325-1,3 kjede på 241 min forhandlar fann berre med 1,5 spor eg sendte èin Mail til stihl Norge så får eg sjå kva dei svarar.
can skrev:År og dag siå eg har stilt på forgasseren på ei sag, men denne har justerbar forgassar, ikkje så mykje og justera på då. Saknar littegrann rappheit når eg trykke gassen heilt inn men L skrua er heilt ute. Er det noko og gjera då? Fungerer det og skru på H? Saga er sikkert berre gått 3-5 tankar bensin så må kanskje gje ho litt tid.