fre 05 apr 2024, 09:07#839276
Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:svampbob skrev:Alvarsson skrev:Ja, det kom från rätt person du om påstår att 99,25% av forskarna inom klimatforskningen har fel, IMF har fel IEA har fel och att läkarvetenskapen har fel. Var och en får bedöma vem som förnekar vetenskap.
Bara en så obildad person som du kan komma med en så korkad siffra som helt saknar bärighet.
Det är säkert så att 99,25% de obildade fåntrattarna går på något så korkat.
Det är alltid du som spottar på IEA och kallar dom lögnare.
Ditt inlägg bekräftar vad jag skrev ovan. Sedan ljuger du om mitt förhållande till IEA, alla som följer med i tråden kan se att jag ofta hänvisar till IEA.
Alla har sett att du spottade på IEA när dom redovisade hur lite vindsnurrorna producerade över året.
Hävdar du nu att jag Pfizer förfalskar sin egen forskning?
Jag hänvisar till läkartidningen där WHO slår fast att miljontals liv räddades med hjälp av vaccinet. Jag tror ingen som har något lite kunskap i ämnet hävdar att inte vaccinet hade stor positiv inverkan på folkhälsan i Sverige och globalt.
Kunde du inte läsa Pfizers egen rapport som jag visade ett utsnitt ifrån?
Fler dog i den vaccinerade än i placebo gruppen.
Senare fick vi veta att vaccinet inte ger immunitet och att du som vaccinerad fortfarande kan sprida viruset.
I ett sådant läge är det upp till var och en att göra sin egen bedömning och val därefter.
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
- Richard Feynman