fre 05 apr 2024, 09:45#839279
Detta verkar osannolikt billigt, 1199 SEK för ett Champion elverk, men man kan välja faktura via Klarna? Fast hemsidan är väldigt intetsägande, hittar inget telefonnummer och en googling på fritidshandeln.se ger ingen träff så det är nog ingen etablerad aktör. Försiktighet rekommenderas! https://fritidshandeln.se/products/cham ... verk-2200w Jag har ett 3000 W så jag klarar mig, annars hade jag chansat och köpt två plus grejen som behövs för parallellkoppling.
fre 07 jun 2024, 15:59#846277
Är detta ett bra pris? Är det något man kan ha nytta av?? Eller behöver man gå upp i storlek / prisklass för att hitta något bra??
Nyborg- Kättilstorp, Falköpings kommun- fre 07 jun 2024, 17:23
fre 07 jun 2024, 17:23#846286
Är väl ett bra pris, sedan är det väl frågan om hur man tänkt använda den. Jag beställde en nu när jag såg länken, ska ha den till hands vid snickeri och om jag bara ska såga nåt litet. Extra batteri är ju bra, har en Husqvarna batteritrimmer också. /Johan
fre 07 jun 2024, 17:45#846288
Ja, man får ju såget och laddare på köpet om man köper två batterier. Men är det dåliga / för små batterier eller för klen såg så är det ju ändå pengarna i sjön....
Funderade lite på om detta skulle funka i en röjning där man tar vara på lite ved?
Glöm inte att bromsen är fartens värsta fiende!! SLÄPP ALDRIG GASEN!! // Zixten
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Att skapa ett konto på Skogsforum innebär bara fördelar för dig. Det enda som behövs är en epostadress och registreringen går fort. Väl inloggad på skogsforum får du utökade rättigheter och kan starta egna trådar, prenumerera på innehåll och se bilder, bilagor och broschyrer. Givetvis är allt kostnadsfritt!
Du har hittat till Sveriges största skogssajt - skogsforum.se. Vi diskuterar allt om skog, skogsbruk och skogsmaskiner och är en sk användargenererad sajt. Det betyder att det är du själv och likasinnade som till stora delar bidrar med innehållet genom att ställa frågor, svara, diskutera i forumet. Vi startade 2005 och drivs idag från Säffle i Värmland, Sverige. Vi sätter stor vikt vid att så många som möjligt ska trivas på sajten och att det som skrivs håller hög kvalitet. Alla får vara med och Svenska, Norska och Engelska är de främsta språken som används.