anersimyra skrev:Då är ett delmål uppnått..🙂 numera behövs inte längre hängslen på huggarbältet för att det ska förhindras att glida ner över röven..😃
Snart behövs det igen... När det blir för stora..
anersimyra skrev:Då är ett delmål uppnått..🙂 numera behövs inte längre hängslen på huggarbältet för att det ska förhindras att glida ner över röven..😃
Williamm skrev:anersimyra skrev:Då är ett delmål uppnått..🙂 numera behövs inte längre hängslen på huggarbältet för att det ska förhindras att glida ner över röven..😃
Snart behövs det igen... När det blir för stora..
Bond.J skrev:Mycket bra ämne till tråden, bra TS! Gör jättestor skillnad att göra "lagomgympa" för att orka mer.
MEN jag har ett problem som ingen av er andra verkar ha! Ni fokuserar väldigt mycket på att ni gått upp i vikt. Mitt problem är att jag blivit längre! Stubbarna är så otroligt långt ner nuförtiden.
enbhen skrev:Idag gjorde jag ett bra ”träningspass” bestående av gallring av hyfsat grov björk, handlastning och lite skoterkörning. Min smarta klocka tyckte träningen var överdriven 😅
Kommer somna gott ikväll!
anersimyra skrev:enbhen skrev:Idag gjorde jag ett bra ”träningspass” bestående av gallring av hyfsat grov björk, handlastning och lite skoterkörning. Min smarta klocka tyckte träningen var överdriven 😅
Inte för att jag ser att instrumentet ”tyckte” att arbetspasset var överdrivet..🤔 Men med tanke på en medelpuls på 132 så torde arbetsdagen gett en effektiv träning..💪😃
enbhen skrev:anersimyra skrev:enbhen skrev:Idag gjorde jag ett bra ”träningspass” bestående av gallring av hyfsat grov björk, handlastning och lite skoterkörning. Min smarta klocka tyckte träningen var överdriven 😅
Inte för att jag ser att instrumentet ”tyckte” att arbetspasset var överdrivet..🤔 Men med tanke på en medelpuls på 132 så torde arbetsdagen gett en effektiv träning..💪😃
Det syns inte i denna sammanfattning. Men hög medelpuls under drygt 3 h och många brända kalorier gjorde antagligen att klockan tyckte så.
Eller så blev den så paff så den måste säga åt mig att lugna mig 😆
anersimyra skrev:enbhen skrev:anersimyra skrev:enbhen skrev:Idag gjorde jag ett bra ”träningspass” bestående av gallring av hyfsat grov björk, handlastning och lite skoterkörning. Min smarta klocka tyckte träningen var överdriven 😅
Det syns inte i denna sammanfattning. Men hög medelpuls under drygt 3 h och många brända kalorier gjorde antagligen att klockan tyckte så.
Eller så blev den så paff så den måste säga åt mig att lugna mig 😆
Jag får ta och leta fram min egen ”smartklocka” och se om den går att ”shocka”..😨😂