Här finner du en webbenkät som undersöker hur Jämtlands privata skogsägare arbetar med skogliga klimatanpassningar.
Syftet med studien är att öka kunskapen om hur skogsägare planerar och förvaltar sin skog utifrån effekterna av den pågående klimatförändringen.
Jag heter Moa Malmberg och läser tredje året på Landskapsvetarprogrammet på Högskolan Kristianstad och skriver just nu mitt examensarbete. Jag skulle vara tacksam om du som skogsägare i Jämtlands Län ville besvara denna webbenkät som tar ca 10 minuter att genomföra.
Deltagandet är frivilligt och helt anonymt men hjälper mig enormt med att skapa kunskapsunderlag för skogsägares upplevelser och arbete med klimatanpassningsåtgärder.
På denna länk når du enkäten men du kan också skanna QR-koden nedan och besvara den via din mobil eller surfplatta. https://evasys.hkr.se/evasys/online.php?p=skogsbruket
Vid frågor angående undersökningen är du välkommen att höra av dig till mig. Kontaktinfo finnes i enkätens start.
Enkäten är öppen till 31/1-24.
Tusen tack för din tid.
Ma råkes!
/Moa
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto