molnia skrev:Det var roligt att du fann tråden intressant,
Jo vi kunde vrida stolen 180grader när i köpte den. Jag kan inte säga om stol är orginal eller inte men jag har fått känslan av att stolspallen är det, Men kanske är luftfjädringen och stol utbytt någon gång?
Men jag har fått för mig att vändbar stol var ett försäljningsargument när X05orna kom så jag undrar hur er stol ser ut? Vad är det som hindrar att vridas mer än 45 grader? Tar stolen i något eller går inte vridet vrida mer?
Är inte säker på om bilden jag bifogar har varit med innan i denna tråden men såhär såg stolspallen och stol ut när vi köpte den.
Boman skrev:Har funderingar på att lakera traktor. Lacken börjar bli tråkig har rullat i vägsalt i många år. Med vis risk att bli idiot förklarad så funkar jag på att byta färg!? Funderar på om set kan påverka priset negativt vid en försäljning.
"Jordbruksdraget är enkelt att sätta på och ta av utan att man behöver krypa under traktorn. När det inte används hänger det i frontviktsbryggan."
"Mellan luftfilter och hytt sitter batteriet som är på 12 V och 150 Ah. Lite för högt upp för att vara bekvämt vid service, men i gengäld en placering som gjorde det möjligt att dra in kablarna och montera huvudströmbrytaren i hytten."