Williamm skrev:Trodo vill ha chassinummer för att kunna returnera de 9 bultarna för det kan Tydligen inte bara skicka en till.
Vad ska det vara bra för? Jag ska väl kunna får rätt antal bultar till en motorn även om jag inte har en bil med chassinummer till...
Bosse1 skrev:Nu blev det ju fel, minsta smärtan är väl att använda en av de som satt där förut. Är ingen racer detta 😉
Roligt projekt 👍
superdave skrev:Hur har det gått med skruvandet?
Williamm skrev:Makonomen vill ha 2000kr för kammaxelsensor, trordo har från 200kr Vilken prisklass vågar man köpa eller är det bättre att försöka plocka från skroten?
Williamm skrev:Makonomen vill ha 2000kr för kammaxelsensor, trordo har från 200kr Vilken prisklass vågar man köpa eller är det bättre att försöka plocka från skroten?
Hema skrev:Williamm skrev:Makonomen vill ha 2000kr för kammaxelsensor, trordo har från 200kr Vilken prisklass vågar man köpa eller är det bättre att försöka plocka från skroten?
På Trodo brukar det finnas olika tillverkare. Jag har iaf bra erfarenhet av Trodo. 👍
Tralsmo skrev:Ja har en kompis som i stort handlar allt på trodo å autodoc.
Han kör ju synnerligen opålitliga bilar å de fodras delar titt som tätt.
De va han som beställde intercolern till min transport.
Den borde komma idag men ja har inte hört nogåt än.
Allafall så är de ju ganska ofta de blir fel för min kompis.
Antingen felpackat eller ochså finns de oklarheter i vad det är som passar åsså blir de fel av den anledningen.
Mekonomen påstår han har hutlösa priser.
Ja har alldrig handlat där så ja vet inte.
Dom få fall ja skruvar själv så brukar ja beställa på "min" verkstad. Dom leverar snabbt å de brukar inte va så dyrt.
llafall inte med mina mått.