Socialt (mer om oss)

Stockholmsjävlar

38 inlägg 4793 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Stockholmsjävlar

svampbob  
#801133 Borde vi ha en tråd där vi kan vräka ur alla våra fördomsfulla sanningar.

https://helagotland.se/bli-prenumerant/ ... bd-0kr-dp1

TS
Elmia

Re: Stockholmsjävlar

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#801135 Om du vill minska antalet besökare på Skogsforum så är det nog en bra idé. 👍

Användarvisningsbild

svampbob  
Mangan skrev:Om du vill minska antalet besökare på Skogsforum så är det nog en bra idé. 👍

Menar du att dom även har infiltrerat SF.

TS

hfab  
svampbob skrev:Borde vi ha en tråd där vi kan vräka ur alla våra fördomsfulla sanningar.
Senast redigerad av hfab ons 17 maj 2023, 18:46, redigerad totalt 1 gång.

Bosse1  
#801140 Bra där , kör timid stilen. Går inte om nån blir upprörd 🤓 👍

tallen100  
svampbob skrev:
Mangan skrev:Om du vill minska antalet besökare på Skogsforum så är det nog en bra idé. 👍

Menar du att dom även har infiltrerat SF.

Då behövs tråden 👍
De stockholmarna som är som vanligt folk stannar säkert kvar, resten klarar vi nog oss ganska bra utan 😉

Orsa  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#801144 Laddade visst inte upp:
Jag föreslår att rubriken kunde få en höjd nivå. Om du vill. Annars ser det ut som pajkastningstråd.
Bra med en tråd där man diskuterar hur olika synsätt man kan ha på samma sak, beroende på det liv och idéer man har.
En del tycker svämgödsel luktar skit och andra förstadiet till mat och vissa pengar.

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#801146 Ja, ni lär ju bli av med mig i alla fall. Inte för att det spelar någon roll, men tror ni det lockar fler folk hit? Eller kommer det bli en sista bastion för fördomsfulla och inskränkta människor? 🤔

Tralsmo  
#801148 Ja håller nog me orsa.

Stockholmsjävlarna blir lite orättvist å ensamt utpekade.

De finns smålänningar som ä minst lika dryga.
För å inte tala om göteborgare

Vid närmare eftertanke så har ja däremot alldrig träffat en värmlänning som inte varit helt rediger.

can  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#801150 For og blanda inn andre nasjonaliteter, nordmenn då? Kva synes de om oss?

Användarvisningsbild

rokon  
#801151 "Stockholmsjävlar" är väl en svordom alltså stryker vi det, netikett bör gälla

tallen100  
#801154 "Stocholmsstollar" eller "08or" är väl egentligen för snällt 😇
Men det kunde kanske passa 😉

isteskog  
Orsa skrev:Laddade visst inte upp:
Jag föreslår att rubriken kunde få en höjd nivå. Om du vill. Annars ser det ut som pajkastningstråd.
Bra med en tråd där man diskuterar hur olika synsätt man kan ha på samma sak, beroende på det liv och idéer man har.
En del tycker svämgödsel luktar skit och andra förstadiet till mat och vissa pengar.

Jag tycker alla tre stämmer.... Men så är jag ju en gammal bonde också .... 😉

hfab  
Mangan skrev:Ja, ni lär ju bli av med mig i alla fall. Inte för att det spelar någon roll, men tror ni det lockar fler folk hit? Eller kommer det bli en sista bastion för fördomsfulla och inskränkta människor? 🤔
Senast redigerad av hfab ons 17 maj 2023, 18:45, redigerad totalt 1 gång.

tallen100  
hfab skrev:
Mangan skrev:Ja, ni lär ju bli av med mig i alla fall. Inte för att det spelar någon roll, men tror ni det lockar fler folk hit? Eller kommer det bli en sista bastion för fördomsfulla och inskränkta människor? 🤔

Slå upp ordet "ironi"
Tror det avskaffades i vissa delar av landet på -90 talet

Ja det var tydligen inte bara i delar av Stockholm...😅

Brukar ibland skriva i vissa trådar för säkerhets skull, (innehåller spår av ironi)
men trodde inte det skulle behövas här 😉

Annons:
Vreten skogsvagnar
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).