Vedmaskiner, flishuggar

Non som har handlet vedmaskin fra Alibaba?

4 inlägg 2424 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Non som har handlet vedmaskin fra Alibaba?

Sjedda  
#788026 Titter litt på denne.. Mange som har god erfaring med å kjøpe gravemaskin og andre stora maskiner på alibaba og syntes det virker bra. Ofte god service og snille folk, frister meget...

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 82913.html

TS
Trejon
Användarvisningsbild

Re: Non som har handlet vedmaskin fra Alibaba?

Högliden  
#788066 Jag är också intresserad... :)

Användarvisningsbild

Bert1  
#788084 Nimt med inbyggd stocklyft men ja undrar för stocken på filmen ser kort ut å den hänger fritt en del ändå så undrar hur det blir med 3m
Men visst allt hänger ju på hur mycket du har tänkt och köra igenom för året

FredrikB  
#788089 Vi köpte oss en begagnad Kisa superkombi med hembyggt stockbord från 90-talet häromåret. Den har gått hårt men stått väderskyddad. Vi pratar om en 30 år gammal trotjänare. Hela ramen och allt är dock felfritt. Det fungerar underbart och jag har provat inhyrda maskiner för mer än dubbla inköpspriset. Men dessa har bara varit likvärdiga i ergonomi och inte högre i kapacitet. Vår maskin kostade som denna maskinen i länken
Helt ärligt, man blir mörkrädd när man ser filmen. Vill man verkligen lägga pengar på denna? När det finns begagnade grejor som är enkla och producerar bra mycket mer per timme än vad som visas i annonsen?

Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Farma LF8 Tour
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).