Öppna kategorin

Skatt på bra ha grejer

31 inlägg 4865 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skatt på bra ha grejer

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#780669
Hema skrev:
busholle skrev:
Hema skrev:Som köpare tycker jag att Klaravik har den bästa hemsidan, lätt att blädra mellan bilderna och det är lätt att zooma i mobilen, vilket det inte är bland de övriga. Men de är inte så snabba alla gånger då man har en fråga, ibland får man svar efter att auktionen gått ut. Där har de något att bli bättre på.


Kan inte säga att blinto är bättre på det. Sålde en utgödsling som blivit stående oanvänd på gården förra året och under auktionstiden hörde mäklaren av sig med en del detaljfrågor från en av budgivarna. Senare vid hämtning så fick jag höra av köparen att denne aldrig fått svar på frågorna. Han budade på friskt ändå och så fick utgödslingen resa 4km till en gård i grannbyn.

Ju bättre info, desto mer är jag beredd att buda, för då vet jag vad jag får. Här har auktionsfirmorna helt klart något att jobba på.


Precis, där har man som säljare mycket att vinna. I de fall jag sålt så har jag fått förhandsgranska annonser innan de läggs ut. Är man engagerad som säljare så får man bättre betalt.

Elmia
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).