MotorsÄg och handhÄllet

KedjespÀnnare hva 346

17 inlĂ€gg 2050 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: KedjespÀnnare hva 346

alias  
#739387
Williamm skrev:
alias skrev:Trevligt om du kan lyckas ge den ett nytt liv! 👍 Alternativet hade varit att den Ă„kt med till Ă„tervinningscentralen.

MVH
Alias

Den ser vÀlskött ut, sÄ det Àr klart den ska renoveras.


VÀlskött vet i rackarn, men endast körd pÄ alkylat och har försökt blÄsa rent och hyvla av belÀggningarna pÄ kylflÀnsarna nÀr det börjat beka igen.

Vill minnas att den röda plastdetaljen till stoppet/dödaren har en spricka och att kabeln som trycks in i denna bit har en tendens till att glida ur emellanĂ„t. Är dock rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att jag har en extra liggande i verkstan ute pĂ„ gĂ„rden, som jag inte har nĂ„n nytta av nu. Kan kolla om jag hittar den och ett extra luftfilter om du har nĂ„n nytta av det?

Edit: Stavar som en kratta idag!

MVH
Alias
Senast redigerad av alias tor 16 dec 2021, 21:12, redigerad totalt 2 gÄnger.

Husqvarna motorsÄgar
AnvÀndarvisningsbild

Re: KedjespÀnnare hva 346

Williamm  
#739399
alias skrev:
Williamm skrev:
alias skrev:Trevligt om du kan lyckas ge den ett nytt liv! 👍 Alternativet hade varit att den Ă„kt med till Ă„tervinningscentralen.

MVH
Alias

Den ser vÀlskött ut, sÄ det Àr klart den ska renoveras.


VÀlskött vet i rackarn, men endast körd pÄ alylat och har försökt blÄsa rent och hyvla av belÀggningarna pÄ kylflÀnsarna nÀr det börjat bfka igen.

Vill minnas att den röda plastdetaljen till stoppet/dödaren har en spricka och att kabeln som trycks in i denna bit har en tendens till att glida ur emellanĂ„t. Är dock rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att jag har en extra liggande i verkstan ute pĂ„ gĂ„rden, som jag inte har nĂ„n nytta av nu. Kan kolla om jag hittar den och ett extra luftfilter om du har nĂ„n nytta av det?

MVH
Alias

Jag har sÀtt vÀrre. Just det att cylindern Àr skrapad gör mycket. Och inga söndervibrerade gÀngor som det Àr pÄ tvÄ av de jag har. Den Àr mycket bÀttre Àn den jag tÀnkt renovera som nu blir av med vevaxel.

Jag kan ha glÀdje ev det Tack! Men Àr det för besvÀrligt sÄ kan jag plocka frÄn delsÄgen..

   TS
Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).