Ent skrev:Var det 20 Kr litern ink eller plus moms?
@Granstorp, Eko100, vad kostar den?
Jag tänker bara att det känns onödigt att betala över 20 Kr litern plus besväret med stordunk när man enklare köper vanlig raps nedåt 15 Kr i litersflaskor. Men det är ju min filosofi. I en skördare blir det förstås opraktiskt... Alternativen kanske inte beckar ihop pumpen och kedjan ifall man glömmer att starta och köra sågen nån gång då och då, eller?
JensSkoog skrev:Ent skrev:Var det 20 Kr litern ink eller plus moms?
Jag tänker bara att det känns onödigt att betala över 20 Kr litern plus besväret med stordunk när man enklare köper vanlig raps nedåt 15 Kr i litersflaskor. Men det är ju min filosofi. I en skördare blir det förstås opraktiskt... Alternativen kanske inte beckar ihop pumpen och kedjan ifall man glömmer att starta och köra sågen nån gång då och då, eller?
Håller med i det, men nu har rapsoljan rasat upp i pris här, nästan 30 kr för
en liter, och man väntar att den ska bli även dyrare.
can skrev:JensSkoog skrev:Ent skrev:Var det 20 Kr litern ink eller plus moms?
Håller med i det, men nu har rapsoljan rasat upp i pris här, nästan 30 kr för
en liter, och man väntar att den ska bli även dyrare.
Kor kjøpe du billigst Jens?