YekinKebo skrev:Har läst en hel del om bioenergiläkning den senaste tiden. Undrar om någon har provat det och vilka erfarenheter de kan dela med sig av?
svampbob skrev:YekinKebo skrev:Har läst en hel del om bioenergiläkning den senaste tiden. Undrar om någon har provat det och vilka erfarenheter de kan dela med sig av?
Jag har en bekant som förlorade ett ben i en olycka och då började han värma sitt hus med björkved istället för olja och på ett par månader hade benet vuxit ut igen.
isteskog skrev:svampbob skrev:YekinKebo skrev:Har läst en hel del om bioenergiläkning den senaste tiden. Undrar om någon har provat det och vilka erfarenheter de kan dela med sig av?
Jag har en bekant som förlorade ett ben i en olycka och då började han värma sitt hus med björkved istället för olja och på ett par månader hade benet vuxit ut igen.
Mina fingrar har då inte vuxit ut igen fast jag eldar med ved...... 😉
Har du länkar till bioenergiläkning, YekinKebo?
Fredrik Reuter skrev:Får en känsla av att YekinKebo om ett tag kommer ändra sitt första inlägg och lägga in en länk till något som har att göra med bioenergibehandling. Vi får hålla koll men för nu så får tråden vara kvar.
svampbob skrev:Fredrik Reuter skrev:Får en känsla av att YekinKebo om ett tag kommer ändra sitt första inlägg och lägga in en länk till något som har att göra med bioenergibehandling. Vi får hålla koll men för nu så får tråden vara kvar.
Ja då det var helt nystartat konto och detta inlägg kommer direkt så anar man ugglor i mossen och jag tyckte jag då kunde kosta på mig med att driva lite med inlägget.
Fredrik Reuter skrev:Får en känsla av att YekinKebo om ett tag kommer ändra sitt första inlägg och lägga in en länk till något som har att göra med bioenergibehandling. Vi får hålla koll men för nu så får tråden vara kvar.