Skotare

Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

35 inlägg 17144 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

Torparn79  
#64945
söderlund skrev:ni får klaga på läraren vi sa åt han 6 elever att han skulle börja med att lasta av men de gav han fan men så kanske gamla 70 årigar gubbar är som kört skogsmaskin i 25 år och sen jobbat på naturbruksgymnasie resten av tiden.

hmm, vem av dom var det..??
har gått på den skolan för dryga 10 år sedan och är vääääldigt nyfiken..

vill du inte hänga ut honom här så kan du skicka ett PM, men läraren ifråga har gjort sig förtjänt av att bli uthängd..

Rottne skotare
Avatar Fallback

Re: Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

skotarmasse  
#65018 Ser ut som han försöker ta fart och gunga sig upp?!! utan att diffa?!!utan att lasta av?!!o inte lägga i virke?!!och en sån ska vara lärare?!!man blir ju mörkrädd...

Användarvisningsbild

Re: Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

söderlund  
#67149 Borttaget namn en gammal gubb strut......
Senast redigerad av Fredrik Reuter tis 15 sep 2009, 09:00, redigerad totalt 1 gång. Anledning: Personuppgifter, använd PM isåfall.

Användarvisningsbild

Re: Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

Torparn79  
#67153 tack Söderlund, jag hade mina misstankar och dom besannades..
men han borde ju vara ganska nära pensionen nu va..??

men jag måste säga att det är en bra lärare/arbetskompis om man inte lyssnar för mycket på honom..

Avatar Fallback

Re: Rottne F10 fastkörning [delad från filmer tråden]

andreaswistrand  
#67209 Han skulle ha gått i pension när jag slutade för två år sedan men han ville jobba kvar.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).