anersimyra skrev:Kse skrev:Skoginorden skrev:Kse
Tror jag har lösningen på allt! Men har ingen forskning på det! Men är nog inte så viktigt när det gäller hen.
Blev du lite stött när jag ifrågasatte ditt påstående?
Jag ville få dig att utveckla ditt svar men det lyckades inte.
Nä du å anersimyra drar ju in politik för ni vet å speciellt du att då kan ni spy på lite mer med era personliga åsikter för det städas undan direkt när ni är klara.. Det behöver vi ingen forskning på för det här vi sett ett antal gånger.. fy dej (moder)ratorn
Ja du hakade upp dej på det där med källa. 😄
Kan inte se att jag nämt nått om politik i mina inlägg i den här tråden, jag ska inte be om källa för det blir nog för mycket.
Vill du ha sagt nått så säg det med ryggen rak, skriv inte i gåtor.
Nu var det förstås så att det var vare sig jag eller KSE som blandade in politik i frågan, det inleddes med den tramsiga pojkrumsretoriken kring hittepåord så som PK och ett allmänt förvirrat påstående om att de värsta förbrytelserna av sexuell art förekommer bland vänsterväljare och som följdes av ett krav på att redovisa vilka kända högerröstare som gjort sig skyldiga till sexuella trakasserier. Eftersom jag till skillnad mot frågeställaren inte är klärvoajant är det förstås omöjligt att för egen del veta vilken partitillhörighet personen har om inte detta finns klart redovisat. Hur det nu ligger till med detta är för de nytillkomna omöjligt att veta då dessa delar av tråden modererats bort, men räta nu ut ryggen, ta staken i näven och tillstå hur det egentligen ligger till..
Du kan nog börja med att släppa ditt stånd och bli mer ödmjuk med tanke på din bakgrund! Lägg ner ditt försök att använda en överton då du tidigare dreglat å vårt fanatisk över lättklädda dambilder å laddat ner dom.