lör 25 jul 2009, 20:38#63819
Nu har jag haft ner filterhuset och det var inga problem där.
Kanalerna var så stora att jag kunde köra fingrarna igenom.
Så jag fortsatte med att plocka ner tråget.
Efter ett tag så insåg jag vad det var som fortfarande höll fast tråget där bak.
Här sitter en skruv och likadant på andra sidan.
DSC00783.JPG
Problemet är bara att det är fel ände på skruven man kommer åt.
Skruvhuvudet verkar sitta försänkt i den platta som sitter i mellan motor och växellåda!
Detta verkar ju inte klokt!
Hur tänkte dom?
Är det meningen att man måste klyva hela traktorn på mitten för att kunna ta ner tråget???
Om det det är något jag inte har förstått, så hoppas jag att någon här kan upplysa mig.
Det jag tänker nu är att borra bort dom skruvarna, så jag får ner tråget och sedan borra upp hålen i tråget och istället gå upp en dimension och gänga i godset på plattan i mellan motor och låda och när jag monterar skruva fast tråget från andra hållet (framifrån). Då blir det som det borde ha varit från början.
Är de någon som har någon teori om varför dom har gjort såhär?
Tror ni min plan fungerar?
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto