Socialt (mer om oss)

Klimathot och klimatförändringar!!!

2 inlägg 1370 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Klimathot och klimatförändringar!!!

Viktor Berg  
#627973 Projekt video Klimathot och klimatförändrings Trailer.1
av Viktor Berg 1 min
Hej! studerar på Högskolan Dalarna i Sverige. Behöver all hjälp jag kan få för att sprida och dela min projektvideo och trailers för min projekt video. Det skulle betyda mycket för mig om ni delade den så mycket ni kan. Det här är bara en första trailer, videon handlar om klimathot och klimatförändringar och detta är bara en första trailer och fler trailers är i arbete samt den slutgiltiga projektvideon. Och jag kommer att uppskatta och vara tacksam för den som ser detta och kommer att dela och sprida mina projektvideos så mycket som möjligt. Jag heter Viktor Berg och tack för att du såg mina projektvideos och mina andra videos och snälla dela och sprid mina videos så mycket det går. Tack!

You-Tube länk till min Trailer.1 för min projektvideo "Klimathot och klimatförändringar":




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Klimathot och klimatförändringar!!!

Bosse1  
#627985 Kul film :-bd fri tolkning: Nu har jag cashat upp för koldioxiden,flyger iväg på klimatkonferens :ymparty: :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).