sön 17 sep 2006, 12:13#2351finns det nånstans skotarfilmer gratis?? nån som har bilder inuti skotarna??
Skotare
skotar filmer?
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

Ellingsson - sön 17 sep 2006, 16:54
tor 28 sep 2006, 13:33#2513För ganska länge sedan (ca 10 år sedan) såg jag en längre film som handlade om utvecklingen och mekaniseringen i skogsbruket. Filmen innehöll många spektakulära sekvenser från skogsmaskinernas utvecklings-historia. Historien kantas av många häpnadsväckande innovationer - och alla var inte så lyckosamma.
Skulle gärna vilja se denna film igen.
Någon som känner till vad den kan heta och var den finns att få tag på?
Skulle gärna vilja se denna film igen.
Någon som känner till vad den kan heta och var den finns att få tag på?
tor 28 sep 2006, 13:58#2516Mskinskyddarna skall ha några filmer om stormen gudrun och arbetet som följde med den,,,, dom kan heta maskinräddarna med, kommer inte riktigt ihåg !?
såg en annons i ett nummer av tidningen Traktor !!!
såg en annons i ett nummer av tidningen Traktor !!!
346xpg "woods ported" 372xpg "woods ported"
394xpg "lätt-trimmad"
394xpg "lätt-trimmad"
tis 13 feb 2007, 21:42#6188Sök på youtube,där finns en del skogsmaskiner både skotare o skördare bla en jd1270d.
lör 24 maj 2008, 12:41#29536
Köp biglog
bra film me massa maskiner!
pgo_jim skrev:finns det nånstans skotarfilmer gratis?? nån som har bilder inuti skotarna??
Köp biglog
Annons:

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).