Socialt (mer om oss)

MusikhjÀlpen 2019

76 inlĂ€gg 11556 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Kse  
#600296
skogsjan695xl skrev:
Kse skrev:Ja nu gjorde jag en tankevurpa. 😄
FÄr nog höja till 50:-/m3
Hade ju kunnat ge 5:- pÄ hela dagens produktion men det var bara 5 timmars körning idag sÄ det blev ju bÀttre sÄhÀr.
SÄ 5:-/m3 pÄ första timmens produktion.
1576264952_b3592278-1dcd-41f8-88ef-28923759d272.jpeg

Lastar in 529:- till att börja med.


Inte för att det har med saken att göra. Men har du skaffat dig en komatsu?


Nej jag kör Ät en annan.

   TS
Elmia
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Kse  
#600297 HĂ€r kommer 5 kronor till. 😄



   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

skogsjan695xl  
#600298 Har slÀngt in 5000kr. Men det verkar vara fördröjning innan det syns nÀr man betalar med inbetalningskort.

Avatar Fallback

Re: MusikhjÀlpen 2019

Robertberg  
#600300
skogsjan695xl skrev:Har slÀngt in 5000kr. Men det verkar vara fördröjning innan det syns nÀr man betalar med inbetalningskort.

Fantastiskt!
TĂ€nk nĂ€r KSE blir lika snabb bakom spakarna som du 😍

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Kse  
#600303
skogsjan695xl skrev:Har slÀngt in 5000kr. Men det verkar vara fördröjning innan det syns nÀr man betalar med inbetalningskort.


Inte illa, hatten av! @skogsjan695xl
Ja det kan var lite fördröjning, igÄr var det upp till en timme.
Sista noteringen Ă€r nĂ„n snĂ„lfan som lagt in 5 spĂ€nn. 😄 Men inget bidrag Ă€r för litet och alla pengar rĂ€knas.

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Erre  
#600310
skogsjan695xl skrev:Har slÀngt in 5000kr. Men det verkar vara fördröjning innan det syns nÀr man betalar med inbetalningskort.

Snyggt!
đŸ‘đŸ€—đŸ‘

Avatar Fallback

Re: MusikhjÀlpen 2019

Robertberg  
#600312 TÀnk om alla medlemmar skÀnkte fem kronor till förmÄn för att stoppa sexuellt vÄld, vad mÄnga mÀnniskor som skulle fÄ hjÀlp och ett bÀttre liv dÄ.

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Kse  
#600317 Idag har det rasslat till ordentligt i Skogsforums digitala bössa som du nÄr genom att klicka pÄ lÀnken hÀr nedanför.

https://bossan.musikhjalpen.se/insamlin ... ogsforumse

Kanske slÄr vi igenom 10000:- vallen innan dygnet Àr slut?


Alldeles strax börjar ju en personlig favorit i MusikhjĂ€lpen, Ă„terkommande varje Ă„r pĂ„ fredag kvĂ€ll, ClubbkvĂ€ll! 😍

Tack till alla som skÀnkt pengar till bössan eller pÄ annat sÀtt bidragit till #mh19

Nu ska jag knĂ€cka en bĂ€rs Ă„ njuta lite clubmusik, ni andra fĂ„r hĂ€lla för öronen en timme. 😄

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Traktordave  
#600325 Har skÀnkt en slant!

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Nybörjare1  
#600328 Undrar nÀr musikhjÀlpen skall hjÀlpa vÄra egna svenska fattigpensionÀrer som svÀlter och Àr undernÀrda i vÄrt land?
Det Àr ÀndÄ dom som byggt upp detta en gÄng sÄ fina land men det kanske inte Àr sÄ mycket vÀrt?

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Kse  
#600330
Nybörjare1 skrev:Undrar nÀr musikhjÀlpen skall hjÀlpa vÄra egna svenska fattigpensionÀrer som svÀlter och Àr undernÀrda i vÄrt land?
Det Àr ÀndÄ dom som byggt upp detta en gÄng sÄ fina land men det kanske inte Àr sÄ mycket vÀrt?


Fin tanke @nybörjare1 men jag brukar avböja diskussioner som denna i just den hÀr trÄden varje Är, för det brukar dyka upp, och jag hoppas att du accepterar detta.
Detta för att inte ta focus frÄn just denna insamling.

Jag stöttar sjÀlv ett projekt som Giving People anordnar dÀr man skÀnker pengar som gÄr till behövande smÄbarnsfamiljer i Sverige och dessutom lokalt.
Pengarna gÄr till att dela ut matkassar till behövande. Kanske nÄtt för dig?

KÀnner du att du har drivet sÄ kan vi sÀker styra upp nÄtt men det tar vi in nÄgon annan trÄd.

   TS
AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Vardon  
#600332
Kse skrev:
Erre skrev:Du skulle haft en stegmatare.
Flane! :d

Men allt Àr vÀlkommet som sagt.


Ja men nu hade jag inte en mĂ„nad pĂ„ mig. 😄

Du har 2 sÄ du hinner skruva komstsu

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

sundelius  
#600337
skogsjan695xl skrev:Har slÀngt in 5000kr. Men det verkar vara fördröjning innan det syns nÀr man betalar med inbetalningskort.

Hatten av

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

Vardon  
#600343 En halv dagsedel (500kr och dag hammarsköld Àr pÄ den och de Àr inte laxrosa (laxar) eller lÄng som lÄngsjalar...

TillÀgnat min fantastiska vÀnner pÄ sfo som hjÀlpt mig genom denna höst , ni vet vilka ni Àr annars fÄr ni skicka ett telegram...

AnvÀndarvisningsbild

Re: MusikhjÀlpen 2019

ananders  
#600372 HjÀlpte insamlingen att klÀttra över 11.000kr. :-bd

Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).