ons 11 dec 2019, 19:44#599720
Jag förstår detta alldeles utmärkt.
Man väljer en väg som inte leder någonstans mer än att vissa SS kontor får svårt att fixa sina maskiner eller köpa grejer.
Men man som Svensk stat har nu i och med detta tagit ett aktivt beslut att slå ihjäl återförsäljare i Sverige som inte kan påverka mer än att säga: nä staten är dum i huvudet så vi kan inte sälja era varor.
Och nu börjar folk att hålla med....
Kommer knappast att hända.
Det handlar inte alls om ett förlegat synsätt på kvinnor utan om att en statlig myndighet tar ett beslut om att slå ihjäl verksamheten för företagare, men det verkar ni inte begripa trots att ni säger att ni är för småföretagare och verksamheter i sverige.
Det är ett helt korrekt beslut om man vore partiledare för Fi men inte för en generaldirektör.
Att sedan det finns firmor i europa som trycker upp en eller flera kalendrar på kvinnor har inget med svensk maskinförsäljning att göra, för den kalendern finns ej här.
Än en gång klaga i Eu och inte på den lille handlaren som inget fel har gjort.
Att vissa är lätt kränkta är inte återförsäljarnas fel.
Jag struntar fullständigt i kalendern eller den urbota dumma debatten utan jag emotsätter mig att en riktig idiot till aktiv generaldirektör tror att man kan fara fram hur som helst.
Vill denne Herman göra politisk karriär pä detta, avgå och bli partiledare annars sitt ner och va tyst.