Socialt (mer om oss)

Senaste resan jag gjorde

58 inlägg 24421 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Senaste resan jag gjorde

Scoutman  
#453083 Jag & sonen tog oss en resa till Kalix 44 mil & tittade på jaktvalpar. Mycket trevligt, en krabat därifrån flyttar till oss om 5-6veckor!

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Vardon  
#453096 En trevlig utflykt och ett imponerande grävarbete.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nybro%E ... rnv%C3%A4g

Står det mer om banan att läsa på

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Erre  
#510443 En kompis och jag rullade upp till ett härligt fika ställe med bra utsikt idag.
Någon som sätter var vi var?





Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

ananders  
#510490
Erre skrev:En kompis och jag rullade upp till ett härligt fika ställe med bra utsikt idag.
Någon som sätter var vi var?
1525193199_dsc_8098.jpg

1525193223_dsc_8105.jpg

1525193244_dsc_8102.jpg

1525193234_dsc_8104.jpg

1525193212_dsc_8099.jpg


Ser ut som Aboda Klint. :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Erre  
#510493
ananders skrev:
Erre skrev:Ser ut som Aboda Klint. :ugeek:

Korrekt! :-bd

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

longframe200  
#510515 Rolig tråd!

Våran senaste resa var till Istanbul, Mycket genuin och trevlig stad med fantastiska människor, och otroligt god mat. Fantastiska shopping kvarter för alla, Själv kan jag gå runt i kvarteren där man hittar verktyg, maskiner och allt mellan himmel och jord som handlar om mekanik i dagar, ett riktigt Mekka där man kan frossa i hardware urval som sedan länge är försvunnet här hemma.

Mitt senaste fynd var 2 st. 500 mm remhjul + 2 st. bussningar, 4 stycken stora SKF lagerhus med lager och diverse verktyg till svarven. Detta var packat fördelad på tre resväskor, det var lika spännande vid varje säkerhetskontroll, vi vart duktiga på att snabbt packa upp och packa ned prylarna :)

Avatar Fallback

Re: Senaste resan jag gjorde

Beavern  
#510525 Senaste resan var till Bremen för två veckor sedan. God öl och en mysig stad. Hamnade hipp som happ på fotboll och fick se stadens werde Bremen mot Emil Forsbergs RB Lipzig. Vilken stämning. Fullt hus. 47000 galna tyskar som står och sjunger ramsor med ”här kommer pippilångstrump” mellodin. Ståpäls[emoji4]

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Torbjörn Johnsen  
#510531 Var till Finland förra veckan tillsammans med Fredrik. Snart kommer lite nya trådar och video från vår östra granne :grin:

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

sundelius  
#510538
Torbjörn Johnsen skrev:Var till Finland förra veckan tillsammans med Fredrik. Snart kommer lite nya trådar och video från vår östra granne :grin:

Ni har hittat hem alltså :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Senaste resan jag gjorde

Larsi  
#510548 Var i Edinburgh i helgen
Soligt väder men isvindar från havet och 3 till 7 grader
Fascinerande taxibilar dom har

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Torbjörn Johnsen  
#510558
sundelius skrev:
Torbjörn Johnsen skrev:Var till Finland förra veckan tillsammans med Fredrik. Snart kommer lite nya trådar och video från vår östra granne :grin:

Ni har hittat hem alltså :mrgreen:


Jorå, till slut kom vi hem! Efter en flygförsening och en extra hotellnatt i Helsingfors #:-s

Användarvisningsbild

Re: Senaste resan jag gjorde

Erre  
#573813 Kreativum i Karlshamn.



Rekommenderas. Varför?
Jo. 😁



Avatar Fallback

Re: Senaste resan jag gjorde

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#573898 Spännande med en hytt även för dig. Kul speciellt för barnen, minns att vi hann besöka de flesta av den typen som Tom Tits, Kreativum och Fenomenmagasinet.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).