Logistik, Transport
Väg av granris.
lör 22 sep 2018, 18:32#525658Ja, du måste förhindra syretillförsel. Lägg på mossjord och gyttja och sedan grus.
lör 22 sep 2018, 18:33#525659När du laddat upp bilderna så kan du rotera dom innan du trycker på bifoga.
Förr var det nu å jävligare blev ännu värre.
sön 23 sep 2018, 05:46#525712Underligt, jag ser inga bilder när jag laddat upp dom, får en ruta med "inga bilder användbara" så jag ser inte hur dom ligger.
Ser heller ingenstans som jag kan rotera den rutan.
Tillbaka till mossen, tänkte köra på bädden i höst och lägga på dy i vår, har det någon betydelse?
Ser heller ingenstans som jag kan rotera den rutan.
Tillbaka till mossen, tänkte köra på bädden i höst och lägga på dy i vår, har det någon betydelse?
TS
sön 23 sep 2018, 09:46#525728Helst skall dyngan på direkt på färskt granris. Sedan kan du vänta lite med gruset om du inte hinner.
fre 25 jan 2019, 18:14#547394det går också att göra en kavelbro och lägga grus ovanpå här i byn har vi en 2 filad grusväg i kanten på en mosse med ca 0- 70meter mosse på andra sidan av vägen vägen är byggd på 30 talet eller äldre å där kör lastbilar med full last året runt även under menföre
tis 24 sep 2019, 06:26#588145Mera väg till vinterns område, fyrhjulingen är ganska bra i bland, men tycker inte om att åka i riset.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
tis 24 jun 2025, 17:50#885198
Hur ser vägen ut idag? Visste inte om att man kunde bygga vägar på detta viset
sveakatten skrev:Mera väg till vinterns område, fyrhjulingen är ganska bra i bland, men tycker inte om att åka i riset.
Hur ser vägen ut idag? Visste inte om att man kunde bygga vägar på detta viset
T18 en som tror på framtiden.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).