tis 30 okt 2018, 21:03#531061Hej, när jag var yngre så hade min morfar en skotar med larv band, som var svart, röd och vit. har ni någon aning vilken skotare det var. Jag tror inte det är en Terri.
Skotare
skotar med band
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

tis 30 okt 2018, 23:42#531093ah sorry tänkte inte på det, morfar sålde den för ca 12 år sedan. skulle gissa att den var ifrån 90 talet kanske
TS
tis 30 okt 2018, 23:51#531095nu när jag sökte lite så kom det fram en timbear och jag tror det är den, har aldrig hört om det märket förr.
TS
Re: skotar med band
ons 31 okt 2018, 06:39#531106Timbear fanns inte så många år innan de kursade.
Skotade med en extra vagn bak och var väl en kanska tidig ut som kombimaskin
Skotade med en extra vagn bak och var väl en kanska tidig ut som kombimaskin
Valtra 6550, jake monterad Moheda M65, Arbro 350M, Moheda 121 4wd
ons 31 okt 2018, 11:01#531170här har vi den
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
TS
ons 18 dec 2019, 23:26#601464Nokka Joker: Nokka Joker
Fanns tydligen i en skotarversion med extra bandställ! Ser ju ut nästan som den Timbear som Skogsjan byggde. Inspiration från Finland?
Timbear Lightlogg
Fanns tydligen i en skotarversion med extra bandställ! Ser ju ut nästan som den Timbear som Skogsjan byggde. Inspiration från Finland?
Timbear Lightlogg

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).