Öppna kategorin

God Jul och Gott Nytt År!

188 inlägg 32685 visningar 38 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: God Jul och Gott Nytt År!

isteskog  
#489293 Brännvinet frös för bypöjkan i en bil som stått ute över natta, minns inte det själv(bara 18 då) :wink:

Elmia
Användarvisningsbild

Re: God Jul och Gott Nytt År!

Mowi850  
#489307 God fortsättning på det nya skogsåret.

Avatar Fallback

Re: God Jul och Gott Nytt År!

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489308
isteskog skrev:Brännvinet frös för bypöjkan i en bil som stått ute över natta, minns inte det själv(bara 18 då) :wink:

Läste just att brännvin (40 procent) fryser vid ca -23 grader. Så då måste det ha varit kallare än minus 25.

Avatar Fallback

Re: God Jul och Gott Nytt År!

Palakangas  
#489310
lfq skrev:
isteskog skrev:Brännvinet frös för bypöjkan i en bil som stått ute över natta, minns inte det själv(bara 18 då) :wink:

Läste just att brännvin (40 procent) fryser vid ca -23 grader. Så då måste det ha varit kallare än minus 25.

@isteskog menade nog att han själv var 18 år. En otroligt kall dag i hela Norrland var det.

Avatar Fallback

Re: God Jul och Gott Nytt År!

isteskog  
#489321 Det här brännvinet var nog hemkokat, skillnad på det och köpsprit? :wink:

Användarvisningsbild

Re: God Jul och Gott Nytt År!

totte  
#489326 Gott Nytt År hela gänget!

Det fina vintervädret fortsätter på det nya året
1514817237_180101_1.jpg

Användarvisningsbild

Re: God Jul och Gott Nytt År!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489379 Gott Nytt År allihop. Jag skulle kunnat bifoga en liknande bild som totte, är just nu +5 grader här :sad: :sad:

Avatar Fallback

Re: God Jul och Gott Nytt År!

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#489390 Gorr Nytt År och utan snö här också. Hoppas att återigen få träffa de jag redan lärt känna och de övriga som jag kommer stöta på.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).