Socialt (mer om oss)

Musikhjälpen 2017

118 inlägg 20284 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

Sandström87  
#485284 Kom igen nu!
Över tusen visningar i tråden och endast 14 har givit en slant!
Bättre kan vi!

Elmia
Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#485414 Var tvungen att kolla så bössan funka då den verkar stå på samma summa som igår;-).

Nu får vi gasa på! Över 10 000:- måste målet vara idag:-)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

skogsjan695xl  
#485425
ocke skrev:Tänkte säga det samma men börja fundera på hur många nollor det är på en 500hundring?;-)

Haha. Lite tokigt. 5 hundring skulle det ju vara [emoji85] [emoji86] [emoji87]

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Smålandshuggarn  
#485434 Klart o betalt. Fö helt sjukt att man ska behöva ha detta tema! Tänk om alla barn bara fick vara just barn.! :roll:

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#485436 Med lite inpyntat

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Kse  
#485448
Smålandshuggarn skrev:Klart o betalt. Fö helt sjukt att man ska behöva ha detta tema! Tänk om alla barn bara fick vara just barn.! :roll:

Ja det är som sagt sjukt att det överhuvudtaget förekommer, och att det finns en sådan marknad.
8000:-i bössan så femsiffrigt innan dagen är slut är ingen omöjlighet.
Bra jobbat alla ni som skänkt en slant. :-bd

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling ... sexhandeln

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Erre  
#485462 300 kr mer till vår bössa.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Seb macahan  
#485467 Jag skänker gladeligen 500kr för detta syfte. Att det behövs är som sagt innan rent för djävligt. Tycker musikhjälpen är bland de bättre sätten att engagera folket och verkligen lyfta och utbilda folk om de problem och öden som man stödjer år från år. Är ju inte mer än en brusten hydraulslang eller en överkörd bränsledunk[emoji2] Det har vi alla råd med!
Heja sfo!!!! Visa den omtanke och medmänsklighet ni alltid visar alla andra dagar här på världens bästa forum!!!!!

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

nattuggla86  
#485481 Bra initiativ. Alla kan bidra med något så in med lite stålar. Ni har glömt den ”utgiften” imorgon.

Så sluta snåla, så bra som konjunkturen går borde vi kunna dubbla förra årets siffror!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Traktordave  
#485485 500 kr till insamlingen. Otroligt bra intiativ @Fredrik Reuter och @KSE.

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#485498 Jag kommer att bidra med en slant lite senare i veckan, får se hur möe jag kan få loss bara :d

Som någon sa innan, sjukt att detta ens skall behövas...
När jag var i Thailand för tio årsen eller så så blev min kusin erbjuden småpojkar av en suspekt snubbe vid vårt hotell ( hotellet var inte alls något sjabbigt litet undanskymt hotell, utan ett riktigt flott hotell mitt inne i Bangkok), med tanke på hur arg min kusin var efteråt så var det nog bara ren tur att den där snubben inte blev nerslagen på fläcken.
Man mår riktigt illa när man kommer så nära denna vidriga handeln, hoppas den försvinner bums!!

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

Kse  
#485514 Nu har vi passerat första dygnet av #mh17 och vi är uppe i 10000:- jämt, ett fantastiskt resultat så här långt.
Vi ligger för tillfället på plats 177 av dom insamlingsbössor som dragit in mest pengar.

Musikhjälpen har hittills fått ihop 7,3 miljoner kronor.

Glöm inte att sträcka på er när ni skänkt en slant och skriv gärna här i tråden när ni gör det.


För att skänka pengar klickar du bara på länken nedanför.
Ditt bidrag gör skillnad!

http://bossan.musikhjalpen.se/insamling ... sexhandeln

Avatar Fallback

Re: Musikhjälpen 2017

ocke  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#485605 Bössan verkar fungera i dag också.
Testa så får ni se!:-)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

SkogsBasse  
#485607 Bössan funkar bra, 500 kr till insamlingen skickade.
Men det vore nog bra om fler testade :)

Användarvisningsbild

Re: Musikhjälpen 2017

halvproffs  
#485612 500kronor till. måste bara tillägga att så lätt det är nu när swish finns.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).